Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
ul.Szaserów 128 128
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
REGON: 01529448700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urzadzenia komputerowe, lokalna sieć komputerowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 Markowy zestaw komputerowy stacjonarny klasy Optiplex 360 Mini Tower lub równoważny - 10 szt. Pakiet nr 2 poz. 1 - Drukarka kolorowa laserowa sieciowa HP Color LaserJet Professional CP5225dn lub równoważna - 1 szt. Poz. 2 - Laserowe urządzenie wielofunkcyjne klasy HP LJ M2727 nf lub równoważne - 2 szt. poz. 3 - laserowe urządzenie drukujące klasy LaserJet P2055dn lub równoważne - 4 szt. Pakiet nr 3 Skaner szczelinowy z wyposażeniem klasy ScanJet 7000 lub równoważny - 1 szt. Pakiet nr 4 Wykonanie zgodnie z treścią projektu stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, sieci komputerowej na potrzeby Ośrodka Przeszczepiania Szpiku, Kliniki Urologii oraz traktów towarzyszących - 1 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia mu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca: - spełnia przesłanki art. 22 ustawy oraz - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch komputerów typu AIO Nr postępowania: ZP/D/KK/15/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch laptopów. Nr postępowania: ZP/D/KK/13/2016
Dodano: 2016-07-27 - dostawę urządzeń komputerowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego, teleinformatycznego i oprogramowania - 11 Części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa komputerów stacjonarnych oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/05/07/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzeń do sieci teleinformatycznej oraz urządzeń komputerowych z oprogramowaniem do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW
Dodano: 2016-07-22