Przetargi.pl
Umowa ramowa na dostawy żywności w 2010 r. dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - ul. Babińskiego 25.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2620227w. 17, 2620248 , fax. 012 2620272
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. dr. Józefa Babińskiego 25 25
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2620227w. 17, 2620248, fax. 012 2620272
    REGON: 00029504700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa. Pomoc Społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Umowa ramowa na dostawy żywności w 2010 r. dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - ul. Babińskiego 25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę żywności dla potrzeb Domu w 2010 r. dla 2 części zamówienia, które zostały unieważnione w pierwszym postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - otwacie ofert w dniu 23.11.2009 r. ( ogłoszenie o zamówieniu nr 390506-2009 z dnia 10.11.2009, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 237895-2009 z dnia 09.12.2009) ustalającej warunki dotyczące przyszłych zamówień publicznych na świadczenie dostaw żywności dla Domu. Zakres zamówienia obejmuje terminowe dostawy artykułów do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamówienie podzielone zostało na 2 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną część. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z jednym Wykonawcą dla każdej z części zamówienia oddzielnie, przy czym dla obu części zamówienia może być ten sam Wykonawca, jeżeli złoży na nie najkorzystniejsze oferty. Zamówienia realizacyjne udzielane będą Wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24, ust. 1-2 Ustawy prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,3. złożą pisemną ofertę zgodną z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Spełnienie powyższych warunkow podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie stanowiące załączniki do prawidłowo sporządzonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunkow Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie oferenta - załącznik nr.2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestry, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. potwierdzony wzór umowy. Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach