Gmina Lelów ogłasza przetarg
- Adres: 42-235 Lelów, ul. Szczekocińska 18
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3550121 , fax. 034 3550121
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelów
ul. Szczekocińska 18 18
42-235 Lelów, woj. śląskie
tel. 034 3550121, fax. 034 3550121
REGON: 00054298800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie złotowego długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.750.000,00 zł z przeznaczeniem na: 1. Sfinansowanie inwestycji pn. - Budowa hali sportowej przy Gimnazjum w Lelowie w kwocie 770.000,00 zł - Przebudowa drogi gminnej Nr 689 004 S w m. Ślęzany-Staromiescie w kwocie 500.000,00 zł 2. Spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 480.000 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie złotowego długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.750.000,00 zł przeznaczonego na: 1. Sfinansowanie inwestycji pn. a) Budowa hali sportowej przy Gimnazjum w Lelowie w kwocie 770.000,00 zł - postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminie 7 dni od podpisania umowy. Kredyt udzielony zostanie w jednej transzy w terminie do 30.11.2009r. - karencja w spłacie kapitału od daty uruchomienia kredytu do 30.06.2010 r Spłata kapitału nastąpi po upływie okresu karencji w IV ratach w ciągu roku: I rata 10.000,00 zł do 30 czerwca, II rata 20.000,00 zł do 30 września , III rata do 31 grudnia 20.000,00 zł - okres spłaty w 39 ratach kwartalnych do 31.12.2019 r. b) Przebudowa drogi gminnej Nr 689 004 S w m.Ślęzany-Staromieście w kwocie 500.000,00 zł - postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminie 7 dni od podpisania umowy. Kredyt udzielony zostanie w jednej transzy w terminie do dnia 30.11.209r. - karencja w spłacie kapitału od daty uruchomienia kredytu do 28.02.2010r. Spłata kapitału nastąpi po upływie okresu karencji w ratach miesięcznych: I rata 9.220zł do31.03.2010r.II rata 9.260zł do30.04.2010 r III i następne do końca m-ca - okres spłaty w 54 ratach miesięcznych do dnia 31.08.2014 r. 2. Spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 480.000 zł - postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminie 7 dni od podpisania umowy. Kredyt udzielony zostanie w jednej transzy w terminie do dnia 15.11.209r. - karencja w spłacie kapitału od daty uruchomienia kredytu do30.06.2010r. Spłata kapitału nastąpi po upływie okresu karencji w miesięcznych ratach w ciągu roku: I rata 4.270 do 31lipca, II rata 4.210 zł do 31 sierpnia , III rata i następne do końca miesiąca - okres spłaty w 114 ratach miesięcznych do 31.12.2019 r. - oprocentowanie kredytów wg zmiennej stopy procentowej, opartej na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych, depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia arytmetyczna z ostatnich 10 dni, w których była notowana, poprzedzających okres obrachunkowy, z uwzględnieniem marży banku. - odsetki będą płatne od salda kredytu w okresach miesięcznych liczonych od dnia postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego, płatne ostatniego dnia 20 każdego miesiąca - od kwoty zaciągniętego kredytu gmina Lelów nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat i prowizji, poza stałą marżą banku. - zabezpieczenie kredytu - wekcel in blanco. - możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące aktualne dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty. (Zał.nr 1 - wzór) 2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikające z treści art.22 ust.1, ustawy prawo zamówień publicznych. (Zał.nr 2 - wzór) 2.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły (spełnia-nie spełnia) na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń określonych w SIWZ. Dokumenty o których mowa są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lelow.bipjst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15