Zakład Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 41-250 Czeladź, ul. Będzińska 64
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 292 60 85 , fax. 0-32 266 04 57
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Będzińska 64 64
41-250 Czeladź, woj. śląskie
tel. 0-32 292 60 85, fax. 0-32 266 04 57
REGON: 24073606300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikspzoo.czeladz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100% udziału samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu obrotowego w formie linii odnawialnej do wysokości 2 000 000,00 zł., z przeznaczeniem na uruchomienie oraz częściowe finansowanie planowanych przez Zamawiającego w 2009r. inwestycji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
10. Opis przedmiotu: a) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu obrotowego na okres od daty zawarcia umo-wy do 21.06.2010r. w formie linii odnawialnej do wysokości 2 000 000,00 zł., z przeznaczeniem na uruchomienie oraz częściowe finansowanie planowanych przez Zamawia-jącego w 2009r. inwestycji. b) Kredyt będzie uruchomiony bez konieczności składania odrębnego wniosku kredytowego - w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na rachunek wskazany przez Zamawiającego. c) Uruchamianie środków następować będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotowych dyspozycji w dniu następ-nym po złożeniu dyspozycji u Wykonawcy. d) Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt w polskich złotych (PLN), w formie bezgotówkowej. e) Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta na WIBOR 1M, powiększona o marżę banku stałą w okresie kredytowania. f) Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwo-ty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. g) Spłata odsetek następowała będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesią-ca kalendarzowego, począwszy od miesiąca uruchomienia środków z kredytu. h) Kredyt ma charakter odnawialny, co oznacza, że każda spłata całości lub części zadłużenia po-woduje, iż odnawia się on do wysokości 2 000 000,00 PLN i może być wykorzystany ponownie w okresie, na jaki został przyznany. i) Spłata kredytu i odsetek oraz innych uzgodnionych kwot będzie dokonywana w złotych polskich (PLN). j) Ostateczny termin spłaty kredytu upływa w dniu 21.06.2010r. Kredytobiorca zobowiązuje się do zapewnienia środków finansowych na całkowitą spłatę kredytu w ostatecznym terminie jego spłaty. k) Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego bez nalicza-nia prowizji od niewykorzystanej części kredytu. l) Koszty obsługi kredytu stanowią: 1. Oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania ustalone jest według zmiennej stopy procentowej ustalonej na podstawie stawki WIBOR dla depozy-tów 1-miesięcznych + stała przez cały okres kredytowania marża banku. 2. Prowizja - liczona jako % od kwoty postawionego do dyspozycji kredytu obrotowego średnio-terminowego w formie linii odnawialnej, płatna w terminie 5 dni po podpisaniu umowy. m) Marża i prowizja stanowić będą jedyne wynagrodzenie Kredytodawcy należne z tytułu wykona-nia niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych dodatkowych kosztów. n) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. o) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu p) Zabezpieczenie kredytu: Cesja wierzytelności ze wskazanych przez Zamawiającego umów na dostawę wody i odprowadzenie ścieków, zawartych na czas nieokreślony: Umowa Nr 20153 z dnia 27.06.2008r, Umowa Nr 20002 z dnia 01.01.2008r. oraz Umowa Nr 20001 z dnia 01.10.2008r. q) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pono-szenia dodatkowych kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tj. wyka-zują w każdym z ostatnich trzech lat roczny przychód netto na poziomie minimum: 2 000 000,00 PLN. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie speł-nia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z tre-ści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe na podstawie art. 26 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b. Wypełniony formularz cenowy Wykonawcy - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c. Założenia do obliczenia ceny oferty - tabela spłat kredytu - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; d. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z dokumentem określającym warunki i zasady podejmowania decyzji w imieniu firmy (Np. statut, umowa spółki z zaznaczonym fragmentem potwierdzającym powyższe) - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; e. Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 i 24 Ustawy - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; f. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do ni-niejszej SIWZ; g. Parafowane przez wykonawcę Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowa-dzone do treści przyszłej umowy (z wykorzystaniem załącznika) - załącznik nr 7 do ni-niejszej SIWZ; h. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpi-sujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w od-nośnym dokumencie rejestracyjnym); j. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami usta-wy z dnia 29 sierpnia 1997 r, Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r, nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w ży-cie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. k. Zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności ban-kowych objętych przedmiotem zamówienia, o ile zezwolenie takie wynika z przepisów prawa l. Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające: 1) Zgodę na zabezpieczenie kredytu w formie przewidzianej przez Zamawiającego; 2) Zgodę na możliwość rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 3) Zgodę na możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 4) Zgodę na naliczanie odsetek od należności przeterminowanych w wysokości 1,5 x odsetek ustawowych w stosunku rocznym; 5) Zobowiązanie do uruchomienia kredytu w terminie pięciu dni od dnia zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikspzoo.czeladz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15