Przetargi.pl
Udzielenie kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 1.000.000,00 PLN

Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3171195 , fax. (032) 2234075
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
    ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075
    REGON: 00051581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 1.000.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielnie i obsługa kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion 00/100 złotych). Kredyt podlegać będzie wykorzystaniu poprzez realizację dyspozycji w ciężar rachunku kredytowego prowadzonego przez bank-wykonawcę poprzez elektroniczny system obsługi. Kredyt zamawiający może wykorzystać, spłacić go oraz, najpóźniej do dnia poprzedzającego ostatni dzień okresu kredytowania, wykorzystać ponownie do wysokości dostępnej kwoty kredytu. Kredyt podlega całkowitej spłacie do końca roku budżetowego, tj. do dnia 31.12.2010 roku. Od uruchomionego kredytu zamawiający zapłaci jednorazową prowizję liczoną od kwoty 1.000.000,00 PLN w dniu jego uruchomienia. Odsetki od wysokości zadłużenia naliczane będą codziennie, a spłacane w miesięcznych okresach obrachunkowych, tj. do 10 dnia po zakończeniu okresu obrachunkowego poprzez uznanie kwotą należnych odsetek rachunku kredytowego przez kredytobiorcę. Odsetki za ostatni okres obrachunkowy płatne są do końca roku budzetowego. 2. Uchwałę Nr LXI/958/09 Rady Miasta Mysłowice z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie budżetu Miasta Mysłowice na 2010 rok oraz dokumenty dotyczące zamawiającego zawiera zał. nr 5 do siwz. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia składa się nie tylko z zasadniczej części opisowej, ale także ze wszystkich towarzyszących jej załączników, łącznie z projektem umowy dotyczącym realizacji niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie, o której mowa wyżej, na warunkach określonych w umowie kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe; 1.2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczeń oraz dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz) należy przedłożyć również: 1.1) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp, oprócz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 1A do siwz), należy przedłożyć również: 2.1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2.2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 3.1) składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1B do siwz); 3.2) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w pkt. 2; 3.3) wspólnie wykazują, iż spełniają warunki dotyczące: 3.3.1) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.3.2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.3.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 3.4) obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3.4.1) dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru; 3.4.2) dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 3.5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. W sprawach odnoszących się odpowiednio do zagadnień będących przedmiotem niniejszej części ogłoszenia, a nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem, zamawiający odsyła do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach