Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 207 15 32 , fax. (032) 2071546, 252 6303
- Data zamieszczenia: 2015-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
ul. Medyków 16 16
40-752 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 207 15 32, fax. (032) 2071546, 252 6303
REGON: 00141500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu inwestycyjnego do wysokości 910 000,00 zł (dziewięćset dziesięć tysięcy złotych 00/100) na zakup aparatury medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu Samodzielnemu Publicznemu Szpitalowi Klinicznemu Nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II kredytu inwestycyjnego do wysokości 910 000,00 zł (dziewięćset dziesięć tysięcy złotych 00/100) na zakup aparatury medycznej w rachunku kredytowym przez okres 60 miesięcy od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Przez transze Zamawiający rozumie dokonane przez Wykonawcę płatności za zakupioną przez Zamawiającego aparaturę medyczną na rachunek Dostawcy. Podstawą dokonania przez Wykonawcę płatności będą dostarczone przez Zamawiającego uwierzytelnione kopie faktur, rachunków lub umów. Uwierzytelnienia, o którym mowa w powyższym akapicie może dokonać Kierownik Działu Finansowo - Księgowego, Główny Księgowy lub Radca Prawny Zamawiającego. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o aktualną stawkę referencyjną WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę wykonawcy. Dla porównywalności złożonych ofert, do określenia oprocentowania kredytu należy uwzględnić stawkę referencyjną WIBOR 1M w wysokości 1,63% (na dzień 28.09.2015 r.) W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania marża Wykonawcy będzie stała. Zabezpieczenie kredytu stanowi: Przelew wierzytelności z kontraktu z NFZ, Pełnomocnictwo do rachunku bieżącego Zamawiającego, Oświadczenie o poddaniu się egzekucji, Zamawiający wyłącza możliwość poręczenia przez Organ założycielski, Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat, w szczególności z tytułu: Udzielenia kredytu, Przedterminowej spłaty kredytu, Niewykorzystania części przyznanego kredytu, Zmiany warunków zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, a w roku przestępnym 366 dni w roku. Wynagrodzenie Wykonawcy tytułem udzielonego Zamawiającemu kredytu na zakup aparatury medycznej stanowić będzie tylko i wyłącznie wynagrodzenie w postaci odsetek (Oprocentowanie Kredytu) wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem: Odsetki = Oprocentownie * Kwd *id /idr gdzie: Oprocentowanie = Marża Wykonawcy + WIBOR1M(1,63% (na dzień 28.09.2015 r.) WIBOR1M będzie uwzględniany wg stawki obowiązującej na dzień naliczenia odsetek Kwd - kwota wykorzystanego kredytu id - ilość dni wykorzystywania kredytu idr - ilość dni w roku (365 lub 366) Odsetki będą naliczane na ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego trwania umowy od kwoty wykorzystanego Kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15