Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000 zł

Gmina Bojszowy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2189366, 2189183 , fax. 032 2189071
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojszowy
    ul. Gaikowa 35 35
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    tel. 032 2189366, 2189183, fax. 032 2189071
    REGON: 27053302300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu krótkoterminowego. Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu (kredyt złotówkowy), - okres spłaty (3 lata (2010-2012)), - spłata kredytu (w 12 ratach kwartalnych), - termin spłaty kredytu (w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał, możliwość prolongaty spłaty rat kredytu), -naliczanie odsetek (od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia, w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane), - termin spłaty odsetek (miesięcznie do ostatniego dnia miesiąca), - zabezpieczenie (weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową), - wypłata kredytu (w jednej transzy do dnia 28.12.2009 kwota 900.000,00 zł)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Wykonawca: 1.spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c)dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajduje się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.będzie wykonywał przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy tj. od dnia 28.12.2009r. do dnia 31.12.2012r., 3.akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 4.złoży komplet wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 13. SIWZ Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Wójta Gminy Bojszowy. I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 13) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena (koszt) kredytu = 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty które mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy): - W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; - W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; - Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); - Oświadczenia o zapoznaniu się Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ; - Oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą - załącznik nr 3 do SIWZ; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; - W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - Projekt umowy kredytowej wraz z wykazem dokumentów niezbędnych do podpisania umowy; - Harmonogram spłata kredytu wraz z odsetkami i podliczeniem kosztu kredytu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach