Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg
- Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3171195 , fax. (032) 2234075
- Data zamieszczenia: 2010-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
ul. Powstańców 1 1
41-400 Mysłowice, woj. śląskie
tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075
REGON: 00051581000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 2.702.070,00 PLN, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek przypadających do spłaty w 2010 roku w kwocie 2. 452.070,00 PLN oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2010 roku w kwocie 250.000,00 PLN. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 2.702.070,00 PLN, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek przypadających do spłaty w 2010 roku w kwocie 2. 452.070,00 PLN oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2010 roku w kwocie 250.000,00 PLN. Kredyt podlegać będzie wykorzystaniu poprzez uznanie rachunku budżetu Urzędu Miasta Mysłowice łączną kwotą kredytu, co będzie stanowiło zarówno refundację wcześniej poniesionych, ze środków własnych, wydatków tytułem spłaty rat kapitałowych kredytów oraz pożyczek z WFOŚiGW, jak również pokrycie planowanego na w/w kwotę deficytu budżetu w roku 2010. Podstawą uruchomienia środków w przypadku kwoty 2.452.070,00 PLN będą kserokopie wyciągów bankowych dokumentujących płatności na rzecz poszczególnych kontrahentów tj. banków oraz WFOŚiGW. Natomiast w odniesieniu do kwoty 250.000,00 PLN jedynie pisemna dyspozycja Zamawiającego. Kredyt podlega spłacie w ratach miesięcznych. Całkowita spłata kredytu nastąpi w miesiącu sierpniu 2015 roku zgodnie z harmonogramem spłat określonym w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Od uruchomionego kredytu Zamawiający zapłaci jednorazową prowizję liczoną od łącznej kwoty kredytu tj. 2.702.070,00 PLN w dniu jego uruchomienia przez Wykonawcę. Odsetki od wysokości zadłużenia naliczane oraz spłacane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych. Płatność odsetek następować będzie do 10-ego dnia po zakończeniu okresu obrachunkowego poprzez uznanie kwotą należnych odsetek rachunku kredytowego/ rozliczeniowego przez zamawiającego zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Odsetki za ostatni okres obrachunkowy płatne są w miesiącu sierpniu 2015 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15