Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5.063.925 PLN w celu sfinansowania kosztów realizacji I-szego etapu inwestycji p.n. Modernizacja (przebudowa) drogi powiatowej nr 2808L Janów Lubelski (ulica Bialska) - Tokary - Huta Turobińska odcinek Rataj-Zdziłowice w lokalizacji od km 5+002 do km 12+800 realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej V Transport , Działanie 5.2 Lokalny układ transportowy.

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8723070, 8720309 , fax. 015 8723070
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
    ul. Zamoyskiego 59 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8723070, 8720309, fax. 015 8723070
    REGON: 83041361000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5.063.925 PLN w celu sfinansowania kosztów realizacji I-szego etapu inwestycji p.n. Modernizacja (przebudowa) drogi powiatowej nr 2808L Janów Lubelski (ulica Bialska) - Tokary - Huta Turobińska odcinek Rataj-Zdziłowice w lokalizacji od km 5+002 do km 12+800 realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej V Transport , Działanie 5.2 Lokalny układ transportowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy: Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt inwestycyjny - 5.063.925 zł 2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do 30.04.2010 r. 3. Karencja w spłacie kapitału - 29.04.2010 r. 4. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 5. Spłata kapitału jednorazowo w dniu 30.04.2010 r. 6. Oprocentowanie będzie liczone jako zmienna stawka procentowana ustalona na stawce stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych, wyliczonych jako średnie z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, powiększonych o marżę banku. 7. Odsetki spłacane będą od kwot uruchomionych kredytu. Pierwsza spłata odsetek na dzień 31.12.2009 r. Następne odsetki naliczane i spłacane będą w okresach miesięcznych, ponadto należy przyjąć 365 dni rozliczeniowych. (Do kalkulacji ceny - Zał. Nr 2 - odsetki należy policzyć od dnia 15.12.2009 r., mając na uwadze, iż kredyt będzie uruchomiony jednorazowo w dniu 15.12.2009 r.). 8. Kredyt będzie uruchomiony od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2009r. w zależności od potrzeb. 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ. 10. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (tj. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 7, Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt 6; 3. prowadzą działalność bankową na terenie Polski a także realizują usługi objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu, o którym mowa Pkt 8; Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia - nie spełnia. 4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 do 3, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierają błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie do 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dołączy następujące dokumenty: 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 8. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 9. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 9. 10. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6,7 I 8 dla każdego partnera z osobna. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: nie dotyczy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach