Gmina Bełżyce ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5172728 , fax. 081 5172506
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
ul. Lubelska 3 3
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 081 5172728, fax. 081 5172506
REGON: 43102008400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.belzyce.ids.pl/gmina
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kuchni Zespołu Szkół numer 1 imienia Jana Pawła II w Bełżycach, ul. ks. bpa.T. Wilczyńskiego 62 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony, poniżej 60.000 euro Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV ?160 -19,50 mb z separatorem tłuszczu DG02E; Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych ? 40 i ?32 z wyposażeniem; Wykonanie wewnętrznej instalacji mechanicznej stołówki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną widzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; złożą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia dokona Komisja Przetargowa na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków: 1.Formularz ofertowy stanowiący załącznik numer 1 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji - sporządzone przed upływem terminu składania ofert; 3.Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji - o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu sporządzone przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotu zbiorowego (firmy) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty: 1.Wykaz sporządzony według wzoru stanowiący załącznik numer 4 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty: 1.Informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Polisa, lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wydana nie wcześniej 30 dni przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Zamawiający wymaga 1.Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń), którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca stanowiącego załącznik numer 5. Ponadto wymaga się pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w niniejszym wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca stanowiącego załącznik numer 6 i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Ponadto wymaga się pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w niniejszym wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający żąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna i budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Każda strona oferty powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz podpisem upoważnionej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belzyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Dorohusku
Dodano: 2016-04-11 - Energia słoneczna dla gm. Siedliszcze
Dodano: 2015-08-11 - Roboty budowlane polegające na budowie przyłącza, węzła centralnego ogrzewania i instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Majdanek 10 w Lublinie
Dodano: 2015-07-29 - Remont krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 62a. Etap I-wymiana systemu wentylacyjnego.
Dodano: 2015-07-14 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania z węzłem cieplnym dla istniejącego zespołu budynków Szkoły Podstawowej Nr 5 w Kraśniku
Dodano: 2015-04-30 - Zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii w województwie lubelskim - dostawa i montaż kolektorów słonecznych na terenie nieruchomości położonych na obszarach gminy Godziszów, Batorz i Chrzanów
Dodano: 2015-01-16 - Zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii w województwie lubelskim - dostawa i montaż kolektorów słonecznych na terenie nieruchomości położonych na obszarach gminy Godziszów, Batorz i Chrzanów
Dodano: 2015-01-16 - BZP/PN/209/2014 Wykonanie instalacji urządzeń wentylacji technologicznej oraz instalacji odprowadzenia spalin w wyznaczonych laboratoriach na budynku CIiZT PL- automatyka i zasilanie
Dodano: 2014-11-04 - Dostawa wyposażenia laboratorium na potrzeby Zakładu Ekstrakcji Nadkrytycznej
Dodano: 2014-08-27 - Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w ramach zadania Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej na działce nr.261 w miejscowości Dębina- etap II.
Dodano: 2014-05-20