Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest: - Uchwała nr XXII/173/2012 Rady Gminy Wilkowice z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku 2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego w ciągu 2012 roku deficytu budżetowego w wysokości 1.302.082,00 zł. 3.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a. Harmonogram spłat rat kapitałowych w latach 2013 r.- 102 805,00zł; 2014 r.-100 000,00zł; 2015 r.- 360 000,00zł; 2016 r.-739 277,00zł.;; b. Harmonogram spłat rat kapitałowych w kwartałach w poszczególnych latach jego spłaty: Rok 2013 - I rata - 30.06.2013 r. - 52.805,00zł; II rata - 31.12.2013 r. - 50.000,00zł; Rok 2014 - I rata - 30.03.2014 r. - 50.000,00zł ; II rata - 30.09.2014 r. - 50.000,00zł; Rok 2015 - I rata - 30.03.2015 r. - 160.000,00zł; II rata - 30.09.2015 r. - 200.000,00zł; Rok 2016 - I rata - 30.03.2016 r. - 400.000,00zł; II rata - 30.09.2016 r. - 339.277,00zł; RAZEM SPŁATA 1.302.082,00 ZŁ.; c. Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji Zamawiającego od dnia zawarcia umowy, i wypłacana będzie w transzach w złotych /PLN/ na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Bystrej: 15 8133 0003 0000 0244 2000 0001. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystywania kredytu w miarę zapotrzebowania, najpóźniej jednak do dnia 31 grudnia 2012 r. (ostatnia transza).O wysokościach i terminach uruchamiania poszczególnych transz kredytu Zamawiający powiadamiać będzie Kredytodawcę z 4 dniowym wyprzedzeniem.; d. Do celów obliczenia ceny oferty, za dzień uruchomienia kredytu należy przyjąć dzień 1 września 2012 roku.; e. Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych na podstawie wystawionych przez bank not księgowych począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu w złotych /PLN/ według zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR 1M - oznaczającą stawkę oprocentowania oferowanych pożyczek 1 miesięcznych zwiększonej o stałą marżę banku podaną w formularzu ofertowym. Stała marża banku nie może być wyższa niż 3,0 %.; f. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O wcześniejszej spłacie kredytu (całości lub części) Zamawiający powiadomi Kredytodawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem.; g. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy uwzględnić rzeczywistą liczbę dni w roku kalendarzowym.; h. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.; i. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat.; j. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie kredytu do kwoty 800.000,00 zł.; 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - Wzór umowy. 5. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ dołącza się w tym zakresie następujące załączniki: a) Uchwała XIV/107/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie przyjęcia budżetu Gminy Wilkowice na rok 2012 roku, b) Uchwała nr 4100/I/368/2011 z dnia 6 grudnia 2011 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym projekcie budżetu gminy na 2012r., c) Uchwała nr 4100/I/370/2011 z dnia 6 grudnia 2011 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej, d) Uchwała XIV/108/2011 z dnia 29 grudnia 2011 w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wilkowice na lata 2012 -2021, e) Uchwała XXI/155/2012 z dnia 30 maja 2012 w sprawie wprowadzenia zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wilkowice na lata 2012 -2021, f) Uchwała nr 4100/I/369/2011 z dnia 6 grudnia 2011 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, g) Uchwała nr 4100/I/40/2012 z dnia 1 luty 2012 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu, h) Uchwała nr 4100/I/41/2012 z dnia 1 lutego 2012 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu, i) Uchwała XXII/173/2012 z dnia 26 czerwca 2012 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku, j) Uchwała nr 4100/I/190/2012 z dnia 11 lipca 2012 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Wilkowice kredytu długoterminowego w wysokości 1.302.082 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku. k) Zarządzenie 18/2012 z dnia 22 marca 2012 w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Wilkowice za rok 2011, l) Sprawozdanie Rb-27S za I półrocze 2012r., m) Sprawozdanie Rb-28S za I półrocze 2012r., n) Sprawozdanie Rb-NDS za I półrocze 2012r., o) Sprawozdanie Rb-N za I półrocze 2012r., p) Sprawozdanie Rb-Z za I półrocze 2012r., q) Uchwała XXI/152/2012 z dnia 30 maja 2012 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 rok, r) Uchwała XXI/153/2012 z dnia 30 maja 2012 w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Wilkowice absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2011 rok, s) Uchwała nr 4100/I/106/2012 z dnia 18 kwietnia 2012 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2011 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. 6. Inne dokumenty, które mogą być wymagane przez potencjalnego Kredytodawcę do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego będą udostępnione w siedzibie Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu ze Skarbikiem Gminy Wilkowice lub osobą upoważnioną w tym zakresie. 7. W momencie uzyskania Uchwały RIO w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Wilkowice sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2011 Zamawiający zobowiązuje się przedłożyć ją Wykonawcy. W/w dokumenty stanowią załączniki do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę, postępowanie nr ZP.271.030.2012 pn. /Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku/ i opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego - http://bip.gwwilkowice.finn.pl/. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja przetargowa będzie udostępniana (wypożyczana na maksymalnie dwa dni) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gwwilkowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach