Gmina Zebrzydowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-410 Zebrzydowice, ul. ks. A. Janusza 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4755107 , fax. 032 4693266
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zebrzydowice
ul. ks. A. Janusza 6 6
43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie
tel. 032 4755107, fax. 032 4693266
REGON: 27658090000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zebrzydowice w kwocie 2500000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w budżecie Gminy na rok 2009 deficytu budżetowego związanego z realizacją wydatków majątkowych / inwestycyjnych / - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zebrzydowice w kwocie 2500000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w budżecie Gminy na rok 2009 deficytu budżetowego związanego z realizacją wydatków majątkowych / inwestycyjnych / Warunki spłaty kredytu: - Kredyt zostanie spłacony w równych ratach miesięcznych , począwszy od dnia 30 stycznia 2010 r. do 15 grudnia 2014 r. / 60 rat miesięcznych / - Odsetki naliczane będą od salda kredytu po uruchomieniu pierwszej transzy - Kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus stała marża w Banku w okresie obowiązywania umowy. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy z kontrasygnatą Skarbnika. Okres kredytowania będzie wynosił 6 lat / 2009 - 2014 / Zamawiający zastrzega sobie : a/ możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat b/ możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Pozytywną opinię RIO o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej / PLN / Do celów obliczeń bankowych , za rok przyjmuje się 365 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10000 zł należy wnieść zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych lub przelewem na konto Urzędu Gminy - BS Jastrzębie 85847000012001003042830011 Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęło na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż warunki te wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiajacy odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oswiadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków w postępowaniu. 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3)Zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe / Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zmianami /. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w: I.. pkt. 2), 4), 5) i 7) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertowego b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. pkt. 6) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I i II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zebrzydowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15