Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4493900 , fax. 032 4493955
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4493900, fax. 032 4493955
    REGON: 00052364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 11.400.000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Pod rygorem wykluczenia z postępowania oferent musi spełnić niżej wymienione warunki: a) zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) oferent pozostaje związany złożoną ofertą 30 dni od terminu złożenia ofert Ocena spełniania wg. formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie oferenta wg zał. wzoru b) odpis koncesji na prowadzenie działalności bankowej lub inny dokument będący podstawą prowadzenia działalności bankowej c) aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek, d) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach