Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu

Gmina Ostrów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-110 Ostrów Lubelski, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8520003, 8520642 , fax. 081 8520642
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Lubelski
    ul. Partyzantów 1 1
    21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 081 8520003, 8520642, fax. 081 8520642
    REGON: 43102016700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowlubelski.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pod nazwą Udzielenie kredytu bankowego, przeznaczonego na - finansowanie planowanego deficytu budżetu. Wysokość kredytu - 950.000,00 zł., słownie - Dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych. Raty kredytu będą płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, począwszy od 31.07.2010 r. Odsetki od kredytu będą płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, począwszy od 30.11.2009 r. Udział środków publicznych w finansowaniu zamówienia nie przekroczy wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro. Wartością są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 2 i 4, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu w złotych polskich, w wysokości 3.000,00 zł, należy wpłacić na rachunek sum depozytowych zamawiającego: 11 8707 1032 0400 0811 2004 0003 do dnia 9 listopada 2009 r. do godziny 9 00. O godzinie 9 05 rachunek sum depozytowych zamawiającego powinien być uznany. 3. Potwierdzenia wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 1.2. złożą w terminie ważną ofertę, 1.3. złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ, 1.4.zaakceptują zabezpieczenie spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco wraz z deklaracją wekslową, 1.5.nie będą pobierać prowizji i opłat za wcześniejszą - niż określona w umowie o kredyt - spłatę udzielonego kredytu, 2. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa powołana przez kierownika zamawiającego - Burmistrza Ostrowa Lubelskiego. Komisja zbada i oceni dokumenty dołączone do oferty, potwierdzające spełnianie warunków przez wykonawców, zgodnie z formułą wykonawca (spełnianie spełnia warunek udziału w postępowaniu). 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 uPzp, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-3 i 8 i 9 uPzp. 2. Oprócz złożenia ww oświadczenia zamawiający żąda - na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - następujących dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj: 2.1.koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności bankowej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1.1 pkt 1-2) ww Rozporządzenia), 2.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1.1 pkt 3) ww Rozporządzenia), 2.3.aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 8 i 9, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1.1 pkt 4-5) ww. Rozporządzenia), 2.4. umocowania osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z właściwego rejestru, 2.5. projektu umowy przygotowanego zgodnie z zapisami SIWZ, 2.6. dowodu wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu. 6.3. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z wyjątkiem projektu umowy, która powinna być jedynie parafowana przez wykonawcę na ostatniej stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ostrowlubelski.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach