Gmina Łuków ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7982392 , fax. 025 7982439
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łuków
ul. Świderska 12 12
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7982392, fax. 025 7982439
REGON: 71158244000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łuków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Gminy Łuków: Czerśl, Malanów, Świdry, Wagram, Wólka Świątkowa, Zalesie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Wszystkie materiały oraz niezbędny sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.) 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. Nr 87 poz. 605). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - formularz zał. Nr 2 SIWZ. Wykonawca wykaże zatrudnienie co najmniej 3 pracowników stałych, w tym kierownika budowy z niezbędnymi uprawnieniami do kierowania budową sieci i instalacji urządzeń elektrycznych. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. a) Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - żuraw samochodowy - 1 szt. - podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny - 1 szt. 7. Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż cena podana w ofercie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ. Wykonawca musi wykazać co najmniej 3 takie roboty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Dodano: 2016-06-02 - Rozbudowa sytemu kontroli dostępu dla terenu KPP w Kraśniku ul. Lubelska 83 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2015-10-01 - Budowa okablowania strukturalnego - instalacji komputerowej i telefonicznej
Dodano: 2015-09-21 - Modernizacja rozdzielnicy NN w siłowni telekomunikacyjnej oraz rozdzielnicy dystrybucyjnej NN w serwerowni Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Lublinie
Dodano: 2015-07-30 - Budowa instalacji fotowoltaicznych w Gminie Stary Brus.
Dodano: 2015-07-28 - Odtworzenie urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku podstacji trakcji trolejbusowej PT Bystrzyca wybudowanej w ramach zadania: Budowa trakcji trolejbusowej, zasilania wraz z podstacjami: Wrotków, Bystrzyca i przebudowa oświetlenia drogowego na ulicach: Diamentowa (od Krochmalnej do Zemborzyckiej), Zemborzycka (od Diamentowej do Kunickiego) oraz modernizacja skrzyżowania ul. Zemborzycka - ul. Diamentowa w Lublinie.
Dodano: 2015-07-20 - Zaprojektowanie i wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego im. Wł. Zawadzkiego w Wisznicach
Dodano: 2014-06-17 - Zaprojektowanie i wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego im. Wł. Zawadzkiego w Wisznicach
Dodano: 2014-06-02 - Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego w miejscowości Bystrzyca przy drodze powiatowej Strzyżewice - Zakrzówek
Dodano: 2014-05-21 - Roboty budowlane - wykonanie systemów zabezpieczenia technicznego stref bezpieczeństwa budynku nr 24 w Rzeszowie
Dodano: 2014-02-13