Przetargi.pl
Odtworzenie urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku podstacji trakcji trolejbusowej PT Bystrzyca wybudowanej w ramach zadania: Budowa trakcji trolejbusowej, zasilania wraz z podstacjami: Wrotków, Bystrzyca i przebudowa oświetlenia drogowego na ulicach: Diamentowa (od Krochmalnej do Zemborzyckiej), Zemborzycka (od Diamentowej do Kunickiego) oraz modernizacja skrzyżowania ul. Zemborzycka - ul. Diamentowa w Lublinie.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku podstacji trakcji trolejbusowej PT Bystrzyca wybudowanej w ramach zadania: Budowa trakcji trolejbusowej, zasilania wraz z podstacjami: Wrotków, Bystrzyca i przebudowa oświetlenia drogowego na ulicach: Diamentowa (od Krochmalnej do Zemborzyckiej), Zemborzycka (od Diamentowej do Kunickiego) oraz modernizacja skrzyżowania ul. Zemborzycka - ul. Diamentowa w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Odtworzenie funkcjonalności instalacji i urządzeń zewnętrznych i wewnętrznych wraz z uruchomieniem w budynku podstacji trakcji trolejbusowej PT Bystrzyca tj.: 1.1.wymiana zespołu transformatorowo - prostownikowego, 1.2.uzupełnienie osprzętu BHP, 1.3.naprawa z częściową wymianą rozdzielnicy prądu stałego, 1.4.uzupełnienie monitorów i sterowników, które skradziono, 1.5.ponowne okablowanie sterowników i urządzeń podstacji, 1.6.naprawa uszkodzonych kabli zasilających, 1.7.ponowne pomiary rozruchy i uruchomienia, 1.8.naprawa elewacji budynku, 1.9.montaż żaluzji wentylacyjnych, 1.10.wymiana drzwi, 1.11.uzupełnienie tynków i ponowne malowanie elewacji oraz wnętrza podstacji, 1.12.montaż systemu alarmowego. 2.Zabezpieczenie istniejących obiektów kubaturowych oraz istniejącej infrastruktury technicznej, 3.Usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót, 4.Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, 5.Uporządkowanie terenu inwestycji. 6.Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 7.Prowadzenie dzienników budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 8.Przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 3 egz.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 9.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. 10.Wykonawca udzieli gwarancji na cały budynek podstacji wraz ze wszystkimi urządzeniami i instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi budynku podstacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach