Gmina Jeleśnia ogłasza przetarg
- Adres: 34-340 Jeleśnia, ul. Plebańska 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8630 700, 8630 706 , fax. 033 8636797
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeleśnia
ul. Plebańska 1 1
34-340 Jeleśnia, woj. śląskie
tel. 033 8630 700, 8630 706, fax. 033 8636797
REGON: 00005378230000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelesnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Jeleśnia oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- kwota kredytu: 3 000 000 PLN; - okres kredytowania: maj 2009r. - grudzień 2014r.; - karencja w spłacie kapitału: 12 miesięcy; - oprocentowanie: zmienne w oparciu o WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów międzybankowych, powiększone o marżę banku; - spła - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 67 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ich spełnienia: - zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. - z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. - nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. - zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że oferent jest uprawniony do udziału w postępowaniu, w myśl art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; - zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelesnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15