Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg
- Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
- Data zamieszczenia: 2011-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
ul. Senatorska 2 2
42-445 Szczekociny, woj. śląskie
tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
REGON: 15139873500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w walucie polskiej (PLN) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej Nr 647034 S - ul. Pasierbińskiego wraz z przebudową kanalizacji deszczowej jako połączenie komunikacyjne drogi krajowej Nr 78 z drogą powiatową - ul. Senatorską w m. Szczekociny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Nazwa zamówienia: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w walucie polskiej (PLN) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej Nr 647034 S - ul. Pasierbińskiego wraz z przebudową kanalizacji deszczowej jako połączenie komunikacyjne drogi krajowej Nr 78 z drogą powiatową - ul. Senatorską w m. Szczekociny 2.Charakterystyka przedmiotu zamówienia: a.Kwota kredytu: 285.000,00 zł b.Okres kredytowania: 5 lat c.Karencja w spłacie kapitału: do 29 kwietnia 2012 roku d.Wypłata kredytu: do 27.10.2011 r. e.Spłata kapitału nastąpi w latach 2012 - 2016 z dochodów własnych budżetu gminy według poniższego harmonogramu: Termin spłaty-Kwota- 1.-30.04.2012-19.000,00- 2.-30.06.2012-19.000,00-3.-31.08.2012-19.000,00-4.-30.06.2013-28.500,00-5.-31.08.2013-28.500,00-6.-31.07.2014-28.500,00-7.-31.08.2014-28.500,00-8.-30.06.2015-28.500,00-9.-31.08.2015-28.500,00-10.-30.06.2016-28.500,00-11.-31.07.2016-28.500,00-RAZEM-285.000,00 f.W przypadku, gdy termin spłaty rat kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona spłat raty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie. g.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie uzgodnionym z kredytobiorcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. h.Spłata odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca. i.Cena oferty: suma stawki bazowej WIBOR 3M na dzień 29.09.2011 r. powiększona o stałą marżę Banku w procentach oraz jednorazową prowizję bankową w procentach od wartości kredytu. j.Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie dłużnika o poddaniu się egzekucji (złożone w trybie art. 97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe). k.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ostatecznej kwoty zaciągniętego kredytu. l.Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu oraz z tytułu administrowania kredytem. m.Kredytobiorca zastrzega sobie prawo zmiany daty uruchomienia kredytu bez dodatkowych prowizji czy opłat. n.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, - w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - w przypadku gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia, - wystąpienia zmian obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, - zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, - wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, - wystąpienia siły wyższej lub istotnych okoliczności mających wpływ na wykonanie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15