Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w walucie polskiej (PLN) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Starzyny, Wólka Starzyńska, Brzostek, Przyłęk, Szyszki - Łąkietka (Etap II obejmujący miejscowości Wólka Starzyńska, Brzostek, Przyłęk)

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w walucie polskiej (PLN) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Starzyny, Wólka Starzyńska, Brzostek, Przyłęk, Szyszki - Łąkietka (Etap II obejmujący miejscowości Wólka Starzyńska, Brzostek, Przyłęk)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w walucie polskiej (PLN) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Starzyny, Wólka Starzyńska, Brzostek, Przyłęk, Szyszki - Łąkietka (Etap II obejmujący miejscowości Wólka Starzyńska, Brzostek, Przyłęk) 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: a. Kwota kredytu: 1.209.558,00 zł b. Okres kredytowania: 6 lata c. Karencja w spłacie kapitału: do 28 lutego 2011 roku d. Wypłata kredytu: - I transza w dniu 1.10.2010 r. w kwocie 600.000,00 zł - II transza do dnia 13.12.2010 r. w kwocie 609.558,00 zł e. Spłata kapitału nastąpi w latach 2011-2016 z dochodów własnych budżetu gminy według poniższego harmonogramu: Lp. Termin spłaty Kwota 1. 31.03.2011 20.000,00 2. 30.04.2011 19.558,00 3. 31.03.2012 30.000,00 4. 30.04.2012 30.000,00 5. 30.09.2012 30.000,00 6. 31.03.2013 40.000,00 7. 30.04.2013 30.000,00 8. 30.09.2013 30.000,00 9. 31.03.2014 60.000,00 10. 30.04.2014 50.000,00 11. 30.09.2014 50.000,00 12. 31.03.2015 110.000,00 13. 31.04.2015 100.000,00 14. 31.05.2015 100.000,00 15. 30.09.2015 100.000,00 16. 31.03.2016 110.000,00 17. 30.04.2016 100.000,00 18. 31.05.2016 100.000,00 19. 30.09.2016 100.000,00 Razem 1.209.558,00 f. W przypadku, gdy termin spłaty rat kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona spłat raty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie. g. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie uzgodnionym z kredytobiorcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. h. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca. i. Cena oferty: suma stawki bazowej WIBOR 3M na dzień 13.09.2010 r. powiększona o stałą marżę Banku w procentach oraz jednorazową prowizję bankową w procentach od wartości kredytu. j. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie dłużnika o poddaniu się egzekucji (złożone w trybie art. 97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe). k. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ostatecznej kwoty zaciągniętego kredytu. l. Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu oraz z tytułu administrowania kredytem. m. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo zmiany daty uruchomienie II transzy kredytu bez dodatkowych prowizji czy opłat. n. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, - w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - w przypadku gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach