Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 3.471.791 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Gmina Parchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 77124 Parchowo, ul. Krótka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 214 466 , fax. 598 214 466
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parchowo
    ul. Krótka 2
    77124 Parchowo, woj. pomorskie
    tel. 598 214 466, fax. 598 214 466
    REGON: 77097954200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.parchowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 3.471.791 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 3.471.791 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Spłata odsetek następować będzie miesięcznie, z uwzględnieniem następujących warunków: - karencja w spłacie odsetek do 30.12 2018r. (pierwsza wpłata odsetek nastąpi 31.12.2018 r.). Odsetki będą płatne miesięcznie w terminie do ostatniego dnia miesiąca. Jeżeli ostatni dzień miesiąca będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, termin ten ulega przesunięciu na pierwszy dzień roboczy po tym dniu. Odsetki od kredytu będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Spłata rat kapitałowych następować będzie w poniżej podanych ratach rocznych z uwzględnieniem następujących warunków: - karencja w spłacie kapitału do 28.11 2021 r. (pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 29.11.2021 r.): Lp. Termin spłaty Kwota spłaty w PLN (1) - 29.11.2021 - 50.000,00 (2) - 30.11.2022 - 200.000,00 (3) - 30.11.2023 - 200.000,00 (4) - 30.11.2024 - 300.000,00 (5) - 30.11.2025 - 300.000,00 (6) - 30.11.2026 - 300.000,00 (7) - 30.11.2027 - 300.000,00 (8) - 30.11.2028 - 300.000,00 (9) - 30.11.2029 - 300.000,00 (10) - 30.11.2030 - 300.000,00 (11) - 30.11.2031 - 300.000,00 (12) - 30.11.2032 - 300.000,00 (13) - 30.11.2033 - 300.000,00 (14) - 30.11.2034 - 21.791,00 Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 3M i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku (do dwóch miejsc po przecinku). Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie, należy przyjąć stawkę WIBOR 3M w wysokości 1,70%. Zmiana stawki WIBOR 3M będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego kwartału, w kwartalnych okresach obrachunkowych, w oparciu o stawkę z 20-go dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M na 20-ty dzień miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M. Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres kwartału, od pierwszego do ostatniego dnia każdego kwartału. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała. Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Na wniosek Zamawiającego jednostka udzielająca kredytu dopuszcza wcześniejszą spłatę kredytu, także w okresie karencji, bez naliczania dodatkowych prowizji i marży. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części kredytu bez podania przyczyny. W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia – zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Termin uruchomienia kredytu do 11 czerwca 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia środków kredytowych do 31 grudnia 2018 r., natomiast określenie transz wypłat kredytu oraz terminów postawienia ich do dyspozycji zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez zamawiającego zapotrzebowanie na środki na 5 dni roboczych przed ich uruchomieniem. Do obliczenia oprocentowania kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy w wersji papierowej i na elektronicznym nośniku informacji. Projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. Sytuację finansową Gminy Parchowo przedstawiają sprawozdania budżetowe Gminy Parchowo, które stanowią załączniki nr 4-21 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2015 poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe- inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie analizy dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. SIWZ. Wykonawca spełni warunek jeśli przedłoży w/w dokumenty oraz będą one zgodne z warunkami niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty, 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach