Przetargi.pl
KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2018-2020

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84300 Lębork, ul.Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 622 670 , fax. 598 622 670
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
    ul.Armii Krajowej 14
    84300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598 622 670, fax. 598 622 670
    REGON: 77159161000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2018-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na ręcznej konserwacji rowów szczegółowych, urządzeń melioracyjnych i stawów wodnych na terenie miasta Lęborka. Szczegółowy zakres prac obejmuje: -naprawy ubytków w faszynowaniu linii brzegowej stawów miejskich i urządzeń melioracyjnych, -remonty przepustów i przyczółków rowów melioracyjnych, - ręczne odmulenia rowów melioracyjnych i przepustów, -oczyszczenie przepustów drogowych, - dwukrotne koszenie porostu na skarpach i koronach rowów, - jednokrotne hakowanie kożucha roślin pływających z dna rowu w okresie jesiennym, - usunięcie nieczystości i gruzu z koryta rzeki Łeby i Okalicy w okresie letnim, - inne prace wynikające z aktualnych potrzeb w zakresie utrzymania urządzeń melioracyjnych na terenie miasta Lęborka. Zakres zamówienia określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy) do dnia 09.05.2018r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp:. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (w tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy pzp. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 - konto Banku BGŻ BNP Paribas S.A. w Lęborku: 13 2030 0045 1110 0000 0221 5060 z dopiskiem „KONSERWACJĘ URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2018-2020”. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu na rachunek Zamawiającego, a nie dokonanie samej wpłaty bądź przelewu kwoty wadium w jakimkolwiek oddziale bankowym lub na poczcie. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowywać będzie na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w/s udzielenia zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w/s zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w/s zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Kopię dowodu wpłaty wadium wniesionego w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 11. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy dostarczyć Zamawiającemu w oryginale (załączyć do oferty) do dnia 09.05.2018r. do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznik nr 3, 3a do SIWZ.. Ocena dokonana zostanie wg formuły "spełnia – nie spełnia". 2. w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, to w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania potwierdzonych referencjami czy innymi dokumentami realizacji usług (umowy z zakresami robót, protokóły odbioru robót, faktury) dla CPV nr 45.23.24.52-5 – Roboty odwadniające dotyczące następujących elementów: - ręczna konserwacja urządzeń melioracyjnych w zakresie koszenia porostu na skarpach rowów na powierzchni min. 10 ha, - konserwacja rowów szczegółowych - ręczne odmulenie dna rowów na długości min. 10 km. 3. Wykonawca złoży również oświadczenie, że dysponują wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza - załącznik nr 5 do SIWZ, Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza - załącznik nr 5 do SIWZ, Ocena dokonana zostanie wg formuły "spełnia – nie spełnia".
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą również ewentualne pelnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wymaganego wadium 3.Podmioty występujące wspólnie – Wykonawcy na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej to zamiast dokumentów określonych w punkcie 4 niniejszego działu składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalegają oni z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument nie może być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w dziale VI B SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach