Przetargi.pl
KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2020-2022

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80, , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, , fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2020-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na ręcznej konserwacji rowów szczegółowych, urządzeń melioracyjnych i stawów wodnych na terenie miasta Lęborka. Szczegółowy zakres prac obejmuje: − naprawy ubytków w faszynowaniu linii brzegowej stawów miejskich i urządzeń melioracyjnych, − remonty przepustów i przyczółków rowów melioracyjnych, − ręczne odmulenia rowów melioracyjnych i przepustów, − oczyszczenie przepustów drogowych, − dwukrotne koszenie porostu na skarpach i koronach rowów, − jednokrotne hakowanie kożucha roślin pływających z dna rowu w okresie jesiennym, − usunięcie nieczystości i gruzu z koryta rzeki Łeby i Okalicy w okresie letnim, − inne prace wynikające z aktualnych potrzeb w zakresie utrzymania urządzeń melioracyjnych na terenie miasta Lęborka. Zakres zamówienia określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy) do dnia 15.05.2020r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp:. − pieniądzu, − poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (w tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, − gwarancjach ubezpieczeniowych, − poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy pzp. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 – konto nr: 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z dopiskiem „KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2020-2022”. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu na rachunek Zamawiającego, a nie dokonanie samej wpłaty bądź przelewu kwoty wadium w jakimkolwiek oddziale bankowym lub na poczcie. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowywać będzie na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w/s udzielenia zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: − odmówi podpisania umowy w/s zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, − zawarcie umowy w/s zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Kopię dowodu wpłaty wadium wniesionego w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 11. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy dostarczyć Zamawiającemu w oryginale (załączyć do oferty) do dnia 15.05.2020r. do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznik nr 3, 3a do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły "spełnia – nie spełnia".
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunku udziału w postepowaniu. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3.) Ponadto: - Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. - Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni. - Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. - Dowód wniesienia wymaganego wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach