Przetargi.pl
KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2024 -2025 r.

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598637755
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    Armii Krajowej 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598637755
    REGON: 770979737
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2024 -2025 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na ręcznej konserwacji rowów szczegółowych, urządzeń melioracyjnych i stawów wodnych na terenie miasta Lęborka w okresie 2024 -2025 r.Szczegółowy zakres prac obejmuje: • naprawy ubytków w faszynowaniu linii brzegowej stawów miejskich i urządzeń melioracyjnych, • remonty przepustów i przyczółków rowów melioracyjnych, • ręczne odmulenia rowów melioracyjnych i przepustów, • dwukrotne koszenie porostu na skarpach i koronach rowów, • jednokrotne hakowanie kożucha roślin pływających z dna rowu w okresie jesiennym,- inne prace wynikające z aktualnych potrzeb w zakresie utrzymania urządzeń melioracyjnych na terenie miasta Lęborka.2) Szacowana ilość roboczogodzin ręcznej konserwacji na całe zamówienie na okres 2024-2025 r. obejmuje wykonanie nakładów na konserwację urządzeń melioracyjnych do 25.000 rg. Prace rozliczne będą na podstawie KNK 2-21, KNR 2-01, KNR 15-01 lub KNR 2-11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ ;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ;d) zdolności technicznej lub zawodowej:• W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, to w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał min. 2 (dwie) usługi konserwacji urządzeń melioracyjnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.W Wykazie usług (załącznik nr 6 do SWZ) należy podać rodzaj usług, wartość usług, datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ oraz wykazu usług – załącznik nr 6;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach