Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego wysokości: 1.886 107,00 zł.

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1 1
    42-320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 00053997000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego wysokości: 1.886 107,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Niegowa. a) wysokość kredytu - 1.886.107,00 zł, okres kredytowania - od podpisania umowy do 30.09.2014 r. z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych takich jak: - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ludwinowie w kwocie - 739.227 zł., -inwestycja w toku - rozpoczęcie prac od 27.07.2009 r. - Przebudowa drogi gminnej nr 680039S w m. Niegowa ul. 22 lipca w kwocie - 141.778 zł.,- inwestycja w toku - rozpoczęcie prac od 29.06.2009 r. - Remont drogi gminnej nr DG 680055S w miejscowości Dąbrowno - Łączki w kwocie 156.495 zł., - inwestycja w toku - rozpoczęcie prac od 26.06.2009 r. - Przebudowa drogi gminnej w Gorzkowie Starym Gmina Niegowa w kwocie - 562.607 zł. - Przebudowa drogi gminnej Moczydło - Niegówka w kwocie - 286.000 zł. b) Postawienie kredytu w transzach o łącznej wysokości 1.886.107,00 zł. do dyspozycji Zamawiającego. c) Uruchomienie kredytu następować będzie sukcesywnie miesięcznie, w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego nie później niż 31.12.2009 r. d) realizacja dyspozycji Kredytobiorcy następować będzie w formie pisemnej. e) odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków: do obliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, f) spłata odsetek nastąpi w okresach miesięcznych, ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego z chwilą uruchomienia kredytu na podstawie zawiadomienia telefonicznego przez bank do kredytobiorcy w terminie 1 dnia przed terminem spłaty. g) Termin spłaty kapitału nastąpi w ciągu 5 lat z 16 miesięczną karencją w spłacie tj. od 31.01.2011 r. do 30.09.2014 r. Spłaty kapitału będą następowały w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. h) ostateczny termin wykorzystania kredytu: 31.12.2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie o niezaleganiu w Urzędzie Skarbowym, w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, c) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy e) aktualną informację z Krajowego rejestru7 Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym a art.24 ust.1 pkt 9 ustawy. 3. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt. 1, pkt. 2 SIWZ. Do Ofert należy dołączyć: a) Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę wykonawców. Zgodnie z treścią art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane w art.366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in..: upoważnić jednego z członków konsorcjum - Głównego Partnera- jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów związanych z umową: stwierdzać, że partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach zamówienia: być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw zamawiającego: być zawarta w formie umowy pisemnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłączne z pełnomocnikiem konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.niegowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach