Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł

Gmina Radziechowy - Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-381 Radziechowy, Wieprz 700
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8676610 w. 112 , fax. 33 8676613
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziechowy - Wieprz
    Wieprz 700 700
    34-381 Radziechowy, woj. śląskie
    tel. 33 8676610 w. 112, fax. 33 8676613
    REGON: 00055084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziechowy-wieprz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. 2. Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest: UCHWAŁA NR VII/28/15 RADY GMINY RADZIECHOWY-WIEPRZ z dnia 13 marca 2015r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego oraz Uchwała Nr 4200/II/87/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 roku II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie: opinii o możliwości spłaty przez Gminę Radziechowy-Wieprz kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł stanowiące załącznik nr 4 do Specyfikacji. 3. Waluta kredytu: PLN (polski złoty). 4. Kredyt planuje się zaciągnąć w następujących transzach: I transza - do 29.06.2015r. - w wysokości 1.000.000,00 PLN II transza - do 29.09.2015r. - w wysokości 500.000,00 PLN III transza - do 15.11.2015r. - w wysokości 500.000,00 PLN Transze będą wypłacane przez złożenie dyspozycji uruchomienia transzy, według potrzeb Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego 22 8140 0009 0000 0127 2000 0030 5. Warunki spłaty kredytu: a) okres spłaty kredytu - 15 lat, b) karencja w spłacie kapitału - od podpisania umowy do 19.01.2016r. 6. Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, 20-go dnia każdego miesiąca na podstawie pisemnych informacji wystawianych przez Bank, według zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy + marża banku. 7. Jeżeli w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wystąpią sytuacje, które spowodują, że uruchomienie transz w terminach określonych w pkt 4 nie będzie możliwe (ewentualne odwołania, zapytania wykonawców, konieczność zmiany treści Specyfikacji itp.), termin uruchomienia transz określonych w pkt 4 zostanie przesunięty o niezbędny czas. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wypłaty poszczególnych transz bądź zmniejszenia lub zwiększenia kwot transz (w ramach ogólnej kwoty, o której mowa w pkt 1), w zależności od zapotrzebowania na środki finansowe. 9. Zabezpieczenie kredytu nastąpi poprzez złożenie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik kontrasygnuje deklarację wekslową. 10. Zamawiający zastrzega, że w zależności od realnego zapotrzebowania na środki finansowe, wysokość kredytu może ulec obniżeniu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedterminowej spłaty całości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 12. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji za gotowość udzielania kredytu. 13. Wykonawca będzie naliczał odsetki wyłącznie od kwoty uruchomionego kredytu. 14. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 15. Zamawiający nie przewiduje zmiany przedmiotu kredytu. 16. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia kredytu, ponieważ limit kredytu nie może być przekroczony. W przypadku zmniejszenia limitu kredytu nie trzeba podejmować nowej uchwały. 17. Spłacane raty kapitałowe należy przyjąć w równej wysokości i jedną wyrównującą na koniec okresu spłaty. Raty należy przyjąć w pełnych złotych. Raty będą spłacane wraz ze spłatą odsetek. Zamawiający przewiduje 179 rat po 11.117 zł i ostatnią ratę w wysokości 10.057 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku przez Gminę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach