Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.100.000 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego (budowa wodociągu) w roku 2010

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.100.000 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego (budowa wodociągu) w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.100.000 zł. (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego (budowa wodociągu) w roku 2010. Udzielenie kredytu nastąpi poprzez przekazanie środków finansowych na rachunek bieżący zamawiającego w trzech transzach i nw. kwotach: - do 31.08.2010 r. - 450.000 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), - do 31.10.2010 r. - 330.000 zł. (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy złotych), - do 15.12.2010 r. - 320.000 zł. (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych), Podane kwoty i daty przekazania środków są orientacyjne i służą do obliczenia ceny oferty. Rzeczywiste uruchomienie poszczególnych transz kredytu nastąpi w terminie 5 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego o przekazaniu środków przez Wykonawcę w okresie od 31.08.2010 r. do 31.12.2010 r. Okres kredytowania wynosi 46 miesięcy tj. w latach 2011 - 2014. Pierwsza rata spłaty kredytu - 28 luty 2011 r. a ostatnia 31 maj 2014 r. wg poniższego harmonogramu spłat: 1. do dnia 28.02.2011 r. 78.590,00 zł. 2. do dnia 31.05.2011 r. 78.570,00 zł. 3. do dnia 31.08.2011 r. 78.570,00 zł. 4. do dnia 30.11.2011 r. 78.570,00 zł. 5. do dnia 29.02.2012 r. 78.570,00 zł. 6. do dnia 31.05.2012 r. 78.570,00 zł. 7. do dnia 31.08.2012 r. 78.570,00 zł. 8. do dnia 30.11.2012 r. 78.570,00 zł. 9. do dnia 28.02.2013 r. 78.570,00 zł. 10. do dnia 31.05.2013 r. 78.570,00 zł. 11. do dnia 31.08.2013 r. 78.570,00 zł. 12. do dnia 30.11.2013 r. 78.570,00 zł. 13. do dnia 28.02.2014 r. 78.570,00 zł. 14. do dnia 31.05.2014 r. 78.570,00 zł. Spłata odsetek od kwoty zadłużenia będzie następowała w dniach: 30.11.2010 r., 28.02.2011 r., 31.05.2011 r., 31.08.2011 r., 30.11.2011 r., 29.02.2012 r., 31.05.2012 r., 31.08.2012 r., 30.11.2012 r., 28.02.2013 r., 31.05.2013 r., 31.08.2013 r., 30.11.2013 r., 28.02.2014 r., 31.05.2014 r. Oprocentowanie kredytu powinno być liczone w stosunku rocznym w oparciu o zmienną średnią stawkę WIBOR za trzy miesiące (3M) z poprzedniego kwartału tj. od 01.04.2010 r. do 30.06.2010 r. (3,85 %) powiększone o stałą marżę wykonawcy. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy wykonawca obowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach