Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
- Data zamieszczenia: 2010-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę zintegrowanego systemu zarządzania zagrożeniami wraz z systemem raportowania i logowania dla Urzędu Miasta Świdnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zintegrowanego systemu zarządzania zagrożeniami wraz z systemem raportowania i logowania dla Urzędu Miasta Świdnik. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zintegrowanego systemu zarządzania zagrożeniami wraz z systemem raportowania i logowania, jego instalację i wdrożenie w Urzędzie Miasta Świdnik oraz przeprowadzenie szkolenia z jego obsługi dla wybranych pracowników Urzędu. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia, wraz z określeniem wymagań, jakie muszą spełniać oferowane urządzenia stanowi Załącznik nr 6 - Specyfikacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324220007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 0 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego do prowadzenia kursu CCNA Security w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy
Dodano: 2014-04-15 - dostawy: systemu centralnego logowania i raportowania wraz ze szkoleniem i wdrożeniem w zakresie obsługi systemu przeprowadzone w j. polskim w siedzibie klienta, drukarki laserowej A4 szt. 1, odnowienia licencji dla posiadanego programu antywirusowego tj. ESET NOD32 Antywirus Business Edition Suite, ESET Smart Security Business Edition Suit na 12 miesięcy, odnowienie serwisów dla urządzeń Fortimail 100 i Fortigate 50B na 12 miesięcy.
Dodano: 2011-07-05