Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł. na realizację zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rusinowicach

Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
    ul. Powstańców 10 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 00054274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł. na realizację zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rusinowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100 gr.) na realizację zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rusinowicach Waluta kredytu: złoty polski (PLN). 3.2. Dostępność kredytu : Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w dniu podpisania umowy. Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu. Uruchomienie kredytu będzie uzależnione od postępu robót i wysokości ponoszonych kosztów przy realizacji inwestycji, na którą kredyt jest przeznaczony. Termin wykorzystania całego kredytu upływa w dniu 31.12.2015r. Szczegółowa Spłata kredytu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pkt. 3 ppkt.3.3 Kredyt zostanie spłacony do dnia 31.01.2018r. 3.4.Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o oferowaną marżę banku. Marża nie może ulec zwiększeniu w okresie spłaty kredytu. Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć, że rok składa się z 365 dni; a WIBOR 1M na dzień 30.06.2015r. - stała stawka WIBOR 1M została przyjęta wyłącznie do wyliczenia ceny w dniu otwarcia ofert, natomiast w rzeczywistym okresie kredytowania będzie ona zmienna. 3.5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie: 3.6.1. Prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą. 3.6.2 Do obliczania odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty, odsetki będą naliczane wyłącznie od faktycznego wykorzystania zadłużenia, płatne ostatniego dnia każdego miesiąca, a pierwsze odsetki naliczone będą w następnym miesiącu po którym nastąpi uruchomienie kredytu. 3.6.3. Wybrany Wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji. Dane szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas oczekiwania na wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach