Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu

Starostwo Powiatowe w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15139875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu na następujących warunkach: 1.Kwota kredytu wyniesie 4.000.000 zł. 2.Okres spłaty kredytu - lata 2010 - 2014. 3.Kwota kredytu zostanie uruchomiona wg harmonogramu załączonego do umowy. 4.Harmonogram przekazywania środków obejmować będzie okres od momentu podpisania umowy między kredytodawcą i kredytobiorcą do końca 2009 roku. 5.Dopuszcza się zmiany w harmonogramie przekazywania środków, zgodnie z wnioskami kredytobiorcy. 6.Spłata kredytu następować będzie kwartalnie w równych ratach, płatnych w dniu 25-go trzeciego miesiąca kwartału. 7.Rozpoczęcie spłaty kredytu - 25.03.2010r., a termin płatności pierwszej raty nastąpi 25.03.2010r. 8.Spłata odsetek następować będzie stosownie do zadłużenia. 9.Odsetki będą płatne do 25-go dnia każdego miesiąca następującego po kwartale kalendarzowym, poczynając od dnia 25.01.2010r. Spłata ostatniej raty odsetkowej nastąpi w terminie całkowitej spłaty kredytu tj. do dnia 25.12.2014r. 10.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej i marży; stawka bazowa będzie równa 3 miesięcznej stawce WIBOR z 15 dnia miesiąca poprzedzającego okres płatności odsetek, dla którego ustala się oprocentowanie. Marża może być również ujemna. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz jeszcze nie uruchomionego. 11.Prowizja jednorazowa będzie płatna w momencie uruchomienia kredytu. 12.Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z czternastodniowym wyprzedzeniem. 13.Od niespłaconego w terminie zadłużenia z tytułu rat kredytu naliczane będą odsetki ustawowe. 14.Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą a kredytodawcą będą dokonywane w złotych polskich. 15.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny. 16.Do obliczenia kosztu ofertowego należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 10 listopada 2009r. w wysokości 4,1900
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. 3. Spełniają warunki udziału odnoszące się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 i pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty dołączyć należy również: 1) Druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 ustawy stanowiące załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. 3) Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 4) Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę zamówienia. 5) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach