Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości do 5 100 000,00 złotych na współfinansowanie realizacji projektu pn. Adaptacja budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu z przeznaczeniem na cele biurowe ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych.

Zabrzańska Agencja Realizacji Inwestycji Sp. z.o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, Ul. Roosevelta 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2710860 , fax. 32 2710860
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zabrzańska Agencja Realizacji Inwestycji Sp. z.o.o.
    Ul. Roosevelta 81 81
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 2710860, fax. 32 2710860
    REGON: 24108510700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zari.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. z większościowym udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości do 5 100 000,00 złotych na współfinansowanie realizacji projektu pn. Adaptacja budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu z przeznaczeniem na cele biurowe ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości do 5.100.000,00 złotych na współfinansowanie realizacji projektu pn. Adaptacja budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu z przeznaczeniem na cele biurowe ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych. Zamawiający oczekuje w ramach złożonej oferty przedłożenie promesy kredytowej (może być warunkowa) celem przedłożenia jej Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. Uruchomienie kredytu nastąpi po pierwszym pisemnym wniosku Zamawiającego. Całość kredytu będzie podzielona na 12 transz kredytowych. Wniosek o pierwszą transzę kredytową nastąpi dopiero po zawarciu umowy o dofinansowanie z IZ RPO WSL i po przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907) oraz dokonaniu wyboru Wykonawcy robót budowlanych i wystawieniu przez niego pierwszej faktury. Zamawiający jako załączniki do niniejszej SIWZ przedkłada: bilans i rachunek zysków i strat za 2012, wstępny bilans i rachunek zysków i strat za rok 2013, wniosek do RPO WSL o dofinansowanie projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zari@zari.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach