Gmina Władysławowo ogłasza przetarg
- Adres: 84-120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
ul. gen. J. Hallera 19
84-120 Władysławowo, woj. pomorskie
tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
REGON: 19167541600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE GMINIE WŁADYSŁAWOWO KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 1 200 000,00 PLN NA REALIZACJĘ ZADANIA PN. "ZACZYNAMY OD PRZEDSZKOLA - PRZEBUDOWA BUDYNKU B SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 WE WŁADYSŁAWOWIE NA PRZEDSZKOLE PUBLICZNE" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego złotowego z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego realizowanego przez Gminę Władysławowo pn. "Zaczynamy od przedszkola - przebudowa budynku "B" Szkoły Podstawowej nr 3 we Władysławowie na przedszkole publiczne". Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zadanie inwestycyjne realizowane jest na podstawie zawartej w dniu 06.05.2019r. umowy nr ZP.09.RIiGK.2019. 2. Kwota kredytu 1 200 000,00 PLN. 3. Okres kredytowania (uruchomienie pierwszej transzy i zakończenie okresu kredytowania): uruchomienie kredytu sierpień - wrzesień 2019r. zakończenie do 31 grudnia 2034r. 4. Karencja w spłacie rat kapitałowych do 31.12.2028r. Raty kapitałowe równe w całym okresie kredytowania, począwszy od 2029r. do 2034r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski udzielone przez Komisję Nadzoru Bankowego, a także realizację usług objętych niniejszym zamówieniem, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018r., poz. 2187 ze zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1 Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, - spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SIWZ, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 1.3 Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.4 Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. 2. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Udzielenie Gminie kredytu długoterminowego w wys. 1.300.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
Dodano: 2024-03-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Lubichowo w wysokości 2.000.000,00 zł
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Lubichowo w wysokości 2.000.000,00 zł
Dodano: 2023-11-17 - "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 950 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu"
Dodano: 2023-10-18 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.799.000,00 zł
Dodano: 2023-09-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Przedszkola Miejskiego w Skórczu”
Dodano: 2022-10-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Lubichowo w wysokości 3.000.000,00 zł
Dodano: 2022-08-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Dodano: 2021-01-15 - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 450.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2020-12-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.550.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z ubytkiem w dochodach jednostki samorządu terytorialnego (gminy) będącego skutkiem wystąpienia COVID-19
Dodano: 2020-11-24