Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Bińcze, Gmina Czarne.

Gmina Czarne ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 32 078 , fax. 59 83 32 353
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarne
    ul. Moniuszki 12
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 83 32 078, fax. 59 83 32 353
    REGON: 77097947600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Bińcze, Gmina Czarne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2019 roku średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Bińcze, Gmina Czarne, tj. samochód oraz zamontowane na nim wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nie demonstracyjne, nie powystawowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, fabrycznych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku i technicznie sprawne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ „Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Bińcze, Gmina Czarne, który należy wypełnić i złożyć wraz ze składaną ofertą. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik Nr 7 do SIWZ stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 3. Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza odbioru pojazdu niekompletnego. 4. Odbiorowi faktycznemu podlegać będzie kompletny pojazd. Odbioru dokona komisja. W skład komisji wchodzi co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającego. Odbiór pojazdu odbywa się w obecności co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór przedmiotu umowy polegał będzie na sprawdzeniu stanu przedmiotu umowy i potwierdzeniu kompletności wyposażenia zgodnie ze stanem oraz specyfikacją. Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego o gotowości do przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający dopuszcza zawiadomienie w formie telefonicznej lub e-maila. 5. Protokół odbioru dla przedmiotu umowy zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy. Zostanie podpisany przez obie strony. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich warunków umożliwiających dokonanie odbioru. 6. Zamawiający wymaga, żeby przedmiot zamówienia w dniu odbioru: 1) był kompletny i gotowy do eksploatacji, zatankowany z pełnym bakiem paliwa, 2) spełniał wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, 3) spełniał przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-E 1846-2, 4) świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez polską jednostkę certyfikującą, 5) kartę pojazdu, 6) 2 oryginalne komplety kluczyków, 7) instrukcję obsługi i konserwacji dla podwozia, całego samochodu i poszczególnych jego urządzeń, schemat instalacji elektrycznej w języku polskim, 8) książki (karty) gwarancyjne dla podwozia, silnika, zabudowy pożarniczej i elementów wyposażenia samochodu w języku polskim, 9) aktualne badanie techniczne, 10) inne niezbędnie dokumenty do rejestracji pojazdu specjalnego w Wydziale Komunikacji właściwym dla siedziby Zamawiającego, 11) kopię świadectwa dopuszczenia do użytkowania wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.) poświadczoną za zgodność z oryginałem dla pojazdu oraz elementy wyposażenia pojazdu, na które jest ono wymagane prawem - należy dostarczyć aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania najpóźniej do dnia odbioru końcowego (odbioru pojazdu), 12) wykaz adresów punktów serwisowych podwozia pojazdu na ternie całego kraju, 13) harmonogram przeglądów pojazdu. 7. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi nie krótszej niż 24 miesiące bez limitu kilometrów od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. W związku z przyjęciem jako jednego z kryteriów oceny ofert, kryterium - okres gwarancji, Wykonawca może zaproponować dłuższy termin udzielanej gwarancji w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, przy czym maksymalnym okresem gwarancji jest 36 miesięcy bez limitu kilometrów. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (zatrudnienie osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umów o pracę). Ze względu na charakter i przedmiot zamówienia zamawiający nie wprowadza uregulowań w tym zakresie. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważne należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 10. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 11. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub posiadać lepsze parametry. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał w SIWZ jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje te produkty lub usługi, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 12. Zamawiający poprzez pojęcie „równoważny” rozumie tyle, co mający równą wartość, równe znaczenie. Oznacza to, że produkt lub rozwiązanie techniczne opisane przez Zamawiającego nie musi mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same. Wykazanie równoważności nie polega na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, czy że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga Zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych i wymienionych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zakresie wszystkich parametrów, wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu oraz we wspomnianym Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i wskazane Formularzu przez Wykonawcę. 15. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Czarnego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych. b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail k.bobenczyk@czarne.pl tel. (59)8332079* c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Bińcze, Gmina Czarne, woj. Pomorskie, nr postępowania RIPiOŚ.271.1.19.2019.RS prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru załącznik Nr 1 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany załącznik Nr 7 do SIWZ stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niewiążący wzór zobowiązania załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach