Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej „ROCH” w Pręgowie

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA "ROCH" ogłasza przetarg

  • Adres: 83-050 Pręgowo, ul. Strażacka 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA "ROCH"
    ul. Strażacka 2
    83-050 Pręgowo, woj. pomorskie
    REGON: 191528945
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyStowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej „ROCH” w Pręgowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej „ROCH” w Pręgowie.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 5 do SWZ. 3. Wykonawca zapewnia pobyt (w tym ewentualny nocleg) max. 3 przedstawicieli Zamawiającego na cały czas montażu sprzętu i odbioru pojazdu. Wykonawca przeprowadzi w tym czasie przeszkolenie tych osób z zakresu obsługi odbieranego sprzętu.4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości:a) na samochód: okres min. 24 miesiące bez limitu kilometrów,b) na zabudowę na okres min. 60 miesięcy bez limitu motogodzin,c) na całe wyposażenie samochodu objęte przedmiotowym zamówieniem: okres min. 12 miesięcy.2) Termin rozpoczęcia prac związanych z usunięciem wad lub usterek nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zgłoszenia usterki od Zamawiającego,3) Termin usunięcia wad lub usterek nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych, licząc od daty rozpoczęcia prac związanych z usunięciem wad lub usterek,4) Za dni robocze należy przyjąć dni od poniedziałku do soboty z wyłączenie dni ustawowo wolnych od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach