Przetargi.pl
Udzielenie gminie kredytu długoterminowego złotówkowego

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-311 Czernichów, ul. Żywiecka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8661325 , fax. 033 8661287
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej
    ul. Żywiecka 2 2
    34-311 Czernichów, woj. śląskie
    tel. 033 8661325, fax. 033 8661287
    REGON: 55316852690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie gminie kredytu długoterminowego złotówkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 1 316 000,00 zł (jeden milion trzysta szesnaście złotych) z przeznaczeniem na: 1.1.Zadanie inwestycyjne p.n. Budowa kompleksu sportowego w Międzybrodziu Bialskim w ramach projektu Moje Boisko Orlik 2012- w wysokości 700.000,00 zł, 1.2.Zadanie inwestycyjne p.n. Wzrost dostępności lokalnego centrum gospodarczego w Gminie Czernichów poprzez przebudowę i remont dróg gminnych - ulicy Kotelnia wraz z ulicą Wypoczynkową w Międzybrodziu Bialskim - w wysokości 616.000,00 zł. 2.Uruchomienie kredytu nastąpi w 1 transzy , w kwocie 1.316.000,00zł na rachunek podstawowy Gminy tj. 68 8124 0009 20001 0000 0172 0003 3.Termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego - 01.09.2009 rok. 4.Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 76 miesięcy od daty podpisania umowy kredytowej z karencją do 31 marca 2010 roku. 5.Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach kwartalnych przez okres 6 lat z tym, że spłata pierwszej raty do 31.03.2010 r. 6.Harmonogram spłat kapitałowych spłacanych kwartalnie będzie następujący w skali danego roku: 1. 2010 rok - 219.340; -złotych 2. 2011 rok - 219.332;- złotych 3. 2012 rok - 219.332;- złotych 4. 2013 rok - 219.332;- złotych 5. 2014 rok - 219.332;- złotych 6. 2015 rok - 219.332;- złotych 7.Spłata odsetek które naliczane będą od wielkości wykorzystanego kredytu będzie następować w terminach kwartalnych, z tym, że pierwsza spłata raty odsetkowej od 31.03.2010 r. 8.W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek winno być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia. 9.Prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie naliczona od kwoty pobranej transzy kredytu, poprzez potrącenie z przekazanej kwoty kredytu na rachunek podstawowy Gminy. 10.Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobierania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcę) kosztami nie pobranego kredytu. 11.Oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę banku. 12.Rok odsetkowy równy 365 dni. 13.Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 14.Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 15.Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: -prowadzi działalność w zakresie usług bankowych stanowiących przedmiot zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: a)złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, c)złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24.ust.1 i 2 ustawy) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Udzielą kredytu z uwzględnieniem warunków określonych w SIWZ Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie w zakresie proponowanych warunków udzielania kredytu i przedstawi projekt umowy z uwzględnieniem warunków stawianych przez Zamawiającego 2.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnieniach w rozdziale VI niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia podpisane przez osobe uprawnioną do reprezentowania wykonawcy: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z symulacyjnym wyliczeniem kosztów kredytu - załącznik nr 1 do oferty. 2)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty. 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z wcześniejsza datą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie - załącznik nr 3 do oferty 4)Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - załącznik nr 4 do oferty 5)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych firmy - załącznik nr 5 do oferty. 6)Projekt umowy kredytu - załącznik nr 6 do oferty. 2.Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić w inny sposób. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach