Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Czeladź kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych na realizację zadań inwestycyjnych pożyczek i kredytów

Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7637923 , fax. 032 7633694
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza
    ul. Katowicka 45 45
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 7637923, fax. 032 7633694
    REGON: 00051572100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Czeladź kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych na realizację zadań inwestycyjnych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Czeladź kredytu długoterminowego w wysokości 1.757.741,00 zł na spłatę wcześniejszych zobowiązań. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Forma kredytu - waluta PLN. 2) Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2021 roku. 3) Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w całości nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od podpisania umowy. Środki zostaną przelane zgodnie z dyspozycją na rachunek BSK o/Czeladź Nr 55 1050 1269 1000 0008 0214 7587. 4) Bank nie będzie pobierał prowizji za gotowość do wypłacenia kredytu od postawionej do dyspozycji Zamawiającego, a nie wypłaconej kwoty kredytu. 5) Pobranie środków nastąpi najpóźniej do 31 grudnia 2012r. 6) Oprocentowanie zmienne - zależne od stopy WIBOR - 1M (jednomiesięczny) i przyjętej marży banku przy czym marża będzie niezmienna przez cały okres kredytowania. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty kredytu w transzach. Przewidywane terminy wypłaty kolejnych transz: 2.05.2012r. - 1.000.000,00 zł; 1.06.2012 r. - 707.741,00 zł; 2.07.2012 r. - 50.000,00 zł, Jeżeli podpisanie umowy nastąpi po 25 kwietnia 2012 r., wypłata pierwszej transzy nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od podpisania umowy. Wypłata kolejnej transzy będzie następowała nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego wniosku o wypłatę i nie wymaga aneksu do umowy. 8) Kwoty poszczególnych transz, jak również terminy ich uruchomienia mogą ulec zmianie na pisemny wniosek Zamawiającego i będą w takim wypadku uzgadniane w terminie do 3 dni roboczych przed uruchomieniem i nie wymagają podpisania aneksu. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość płatności prowizji od kredytu przy uruchamianiu poszczególnych transz i w wysokości proporcjonalnej do kwoty uruchamianej transzy. 11) Spłata kredytu - w równych, miesięcznych ratach kapitałowych i odsetkach malejących przy zachowaniu okresu karencji w spłacie rat kapitałowych, spłata pierwszej raty kapitałowej 31.01.2013 r. 12) Spłata kapitału i odsetek na ostatni dzień każdego miesiąca , obliczanie oprocentowania przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 13) Jeżeli termin spłaty kredytu lub odsetek przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po dniu lub dniach wolnych od pracy. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający poinformuje bank o wcześniejszej spłacie kredytu nie później niż na 5 dni roboczych przed planowaną spłatą. 15) O wysokości odsetek do zapłaty oraz wysokości oprocentowania obowiązującego w okresie odsetkowym, za który naliczono odsetki, Bank każdorazowo poinformuje Kredytobiorcę faksem najpóźniej na 5 dni przed datą spłaty. 16) Zamawiający przekaże do Banku rozliczenie wykorzystanego kredytu z uwzględnieniem poniesionych wydatków, po zakończeniu rozliczenia roku budżetowego w terminie nie później niż do 31 marca 2013 roku. 17) Zabezpieczenie spłaty kredytu : weksel in blanco, deklaracja wekslowa oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 18) Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą wskazane w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach