Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 1 900 000,00 zł.

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5660004 w. 42 , fax. 081 5660048
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1 1
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5660004 w. 42, fax. 081 5660048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bychawa.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 1 900 000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    w kwocie 1 900 000,00 zł w dwóch transzach: I transza w kwocie 1 000 000,00 zł - wypłata w dniu 30 października 2009 r., II transza w kwocie 900 000,00 zł - wypłata w dniu 30 listopada 2009 r. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, przy czym: a) spłata kredytu nastąpi w 20 ratach w nw. kwotach i terminach : I rata w wysokości 44 000,00 zł - 31 stycznia 2010 r., II rata w wysokości 44 000,00 zł - 30 kwietnia 2010 r., III rata w wysokości 44 000,00 zł - 31 lipca 2010 r., IV rata w wysokości 44 000,00 zł -31 października 2010 r., V rata w wysokości 50 000,00 zł - 31 stycznia 2011 r., VI rata w wysokości 50 000,00 zł - 30 kwietnia 2011 r., VII rata w wysokości 50 000,00 zł - 31 lipca 2011 r., VIII rata w wysokości 50 000,00 zł - 31 października 2011 r., IX rata w wysokości 75 000,00 zł - 31 stycznia 2012 r., X rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 kwietnia 2012 r., XI rata w wysokości 75 000,00 zł - 31 lipca 2012 r., XII rata w wysokości 75 000,00 zł - 31października 2012 r., XIII rata w wysokości 125 000,00 zł - 31 stycznia 2013 r., XIV rata w wysokości 125 000,00 zł - 30 kwietnia 2013 r., XV rata w wysokości 125 000,00 zł - 31 lipca 2013 r., XVI rata w wysokości 125 000,00 zł -31 października 2013 r., XVII rata w wysokości 181 000,00 zł - 31 stycznia 2014 r., XVIII rata w wysokości 181 000,00 zł - 30 kwietnia 2014 r. XIX rata w wysokości 181 000,00 zł - 31 lipca 2014 r., XX rata w wysokości 181 000,00 zł - 31 października 2014 r. b) oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o średnią arytmetyczną oprocentowania depozytów bankowych - WIBOR 3M plus marża m, stała w okresie kredytowania, c) raty kapitałowe będą spłacane w ratach kwartalnych, w kwotach i terminach opisanych w pkt. a), d) odsetki będą spłacane w okresach kwartalnych, w terminach opisanych w pkt. a), e) odsetki naliczone od kwoty kredytu nie ulegają kapitalizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez oferentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy, 5. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 6. spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania w ofercie spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn.zm) dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców powinien złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 1., 2., natomiast dokument wymieniony w pkt 3. powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bychawa.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach