Przetargi.pl
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO KOMENDY NOSG W CHEŁMIE, PLACÓWKI SG W ZBEREŻU, PLACÓWKI I BUDYNKU MIESZKALNEGO SG W WOLI UHRUSKIEJ

Nadbużański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5685900 , fax. 082 5685716
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2 2
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5685900, fax. 082 5685716
    REGON: 11012056100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO KOMENDY NOSG W CHEŁMIE, PLACÓWKI SG W ZBEREŻU, PLACÓWKI I BUDYNKU MIESZKALNEGO SG W WOLI UHRUSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji/przesyłu energii elektrycznej na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 Nr 89, po. 625 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 w/w ustawy do Komendy NOSG w Chełmie, PSG w Zbereżu, Placówki i budynku mieszkalnego SG w Woli Uhruskiej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami) zwanej dalej ustawą, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia potwierdzone: a) koncesją na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) koncesją na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, a w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w dziale III SIWZ, stosując formułę: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą złożoną na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ należy złożyć: 1) oświadczenie (wg załączonego wzoru zał. nr 4/1 i 4/2 do SIWZ) o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 4) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji lub przesyłu energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej lub oświadczenie o posiadaniu aktualnej (na dzień upływu składania ofert) Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z właściwym dla Zamawiającego Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) - w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, 5) pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku składania oferty wspólnej, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach