Przetargi.pl
UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 1 214 776 PLN NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA

Urząd Gminy Porąbka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-353 Porąbka, ul. Krakowska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8272802, 8272815, 8272810 , fax. 033 8272802
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Porąbka
    ul. Krakowska 3 3
    43-353 Porąbka, woj. śląskie
    tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax. 033 8272802
    REGON: 00055007700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 1 214 776 PLN NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 214 776,00 PLN na pokrycie kosztów związanych z finansowaniem wydatków inwestycyjnych. Warunki udzielenia kredytu są następujące: 1.Okres kredytowania : 60 miesięcy ( 5 lat od momentu podpisania umowy) 2.Okres spłaty kredytu: lata 2010 - 2014. 3.Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego po podpisaniu umowy kredytowej (około 15.10.2009r.) w nieprzekraczalnym terminie do 20.10.2009r. 4.Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M plus stała w okresie kredytowania marża banku. 5.Spłata rat kapitału w 57 ratach, płatnych 31-go każdego miesiąca (ostatniego dnia miesiąca), począwszy od 31.01.2010r., spłata ostatniej raty 30.09.2014r. 6.Harmonogram spłaty rat kapitałowych jest następujący: 2010 rok - 1 rata x 6 500,oo złotych ; 11 rat x 8 500,oo złotych (łącznie 100 000,oo złotych ) 2011 rok - 12 rat x 25 000,oo złotych ; (łącznie 300 000,oo złotych ) 2012 rok - 1 rata x 28 776,oo złotych ; 11 rat x 26 000,oo złotych (łącznie 314 776,oo złotych ) 2013 rok - 12 rat x 25 000,oo złotych ; (łącznie 300 000,oo złotych ) 2014 rok - 1 rata x 24 000,oo złotych ; 8 rat x 22 000,oo złotych (łącznie 200 000,oo złotych ) 7.Przewiduje się karencję w spłacie kapitału oraz odsetek od zaciągniętego kredytu do 31.01.2010r. 8.Spłata odsetek następować będzie w terminach spłat rat kapitałowych. 9.Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanko wraz z deklaracją wekslową. 10.Prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 11.W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie na dzień wolny terminem płatności staje się następny dzień roboczy. 12.Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub całkowitej rezygnacji z niego oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 13.W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 14.Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: prowadzi działalność w zakresie usług bankowych stanowiących przedmiot zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)udzielą kredytu z uwzględnieniem warunków określonych w SIWZ Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie w zakresie proponowanych warunków udzielenia kredytu i przedstawi projekt umowy z uwzględnieniem warunków stawianych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z symulacyjnym wyliczeniem kosztów kredytu 2)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 4)Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 5)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych firmy 6)w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (w tym również w ramach spółki cywilnej) - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. 7)Projekt umowy kredytu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach