Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Reja 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6406185 , fax. 055 6406200
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Reja 12 12
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 055 6406185, fax. 055 6406200
REGON: 17074586328100 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zozsztum.mojbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000 PLN SPZOZ 9/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł). 2) Postawienie kwoty kredytu do dyspozycji Zamawiającego w dniu 04.05.2009 r. w wysokości 2.500.000 zł. 3) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p Zamawiający dokona oceny spełniania w w warunków na podstawie dokumentów (pkt X) załączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy P.z.p oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p - wzór oświadczeń stanowi załącznik Nr 2,3 do SIWZ. f) zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.97r - Prawo bankowe ( tj. z 2002r.Dz.Nr 72,poz.665 z późn.zm.) -dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998r. g) harmonogram spłaty kredytu. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Oferta winna zawierać dokumenty w rozdz. IX pkt 1. lit. b, c, d, e, f, g oraz pkt 4 -4.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - doświadczenie zawodowe - wykaz co najmniej trzech zawartych umów kredytu w ostatnim roku poprzedzającym termin składania ofert, porównywalnych wartościowo do niniejszego zamówienia pod względem wartości świadczonej usługi, terminu jej realizacji - Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności i rzetelności wskazanych dostaw - według wzoru - załącznik nr 5 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zozsztum.mojbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie budowy pawilonów handlowych
Dodano: 2016-04-05 - Prowadzenie Rachunku Bieżącego z kredytem odnawialnym
Dodano: 2016-01-07 - Kredyt / Pożyczka
Dodano: 2015-11-19 - ZP/14/SPZOZ/2015
Dodano: 2015-10-23 - na ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia bagażu pracowników Politechniki Gdańskiej, studentów i ich rodzin oraz osób towarzyszących ( w tym małoletnich), wyjeżdżających służbowo na praktyki i staże naukowe oraz wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską poza granicami Polski
Dodano: 2015-07-13 - Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej.ZP/46/055/U/15
Dodano: 2015-02-24 - Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-27 - KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SP. Z O.O
Dodano: 2014-04-18 - Kompleksowa obsługa budżetu gminy Nowy Staw oraz jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2014-04-03 - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków studentów, doktorantów i pracowników Zamawiającego, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących (w tym małoletnich), wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego na terenie Polski ZP/499/055/U/13
Dodano: 2013-12-13