Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Stanin w 2009 roku

Wójt Gminy Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, 62/5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7961551 , fax. 025 7981118
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stanin
    62/5 62/5
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. 025 7961551, fax. 025 7981118
    REGON: 00054345600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Stanin w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego przeznaczonego na pokrycie deficytu w budżecie Gminy Stanin na 2009 rok w kwocie 1 300 000 PLN słownie jeden milion trzysta tysięcy złotych 2. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego i przekaże na rachunek Gminy Stanin w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy, naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. 3. Spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od 01 stycznia 2010 roku do dnia 31.12. 2017 roku, rocznie cztery raty w wysokości 40 625,00 zł każda rata. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez naliczania dodatkowych prowizji i opłat z tego tytułu, z zachowaniem 10 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie. 5. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane kwartalnie od aktualnej kwoty zadłużenia, a ich płatność następować będzie w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału w całym okresie kredytowania. 6. Do wyliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku tj. 365 lub 366. 7. Oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 3M. 8. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą u biegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków metodą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA: 1)Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2)Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. b) Kserokopia zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe Dz. U z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm. lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca uprawniony jest do wykonywania czynności bankowych - tylko w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez KNB. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. stanowiące załącznik do siwz. 3) Formularz ofertowy stanowiący załącznik do siwz 4) Wzór umowy jaką zawrze z Zamawiającym uwzględniający istotne dla stron warunki umowy określone w niniejszej specyfikacji. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach