Szpital Powiatowy im. Dr. Wojciecha Oczki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska 90
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5162650 , fax. 081 5162618
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Dr. Wojciecha Oczki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Lubelska 90 90
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 081 5162650, fax. 081 5162618
REGON: 43101824200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbelzyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/SP/10/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3); b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: a)dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z dn. 30 kwietnia 2004r, Nr 93, poz. 896 ze zm.); Ze względu na szeroki asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający dopuszcza złożenie stosownego oświadczenia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego - wg. wzoru zał. nr 6. 3. W celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia winien załączyć do oferty oświadczenia zgodnie z zał. nr 4 i 5 4.Inne dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz cenowy według tabel podanych w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, b)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2; c)Wykonawca wypełnia tylko te załączniki, w zakresie których składana jest oferta d)w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbelzyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa strzykawek oraz drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa strzykawek jednorazowego użycia na potrzeby COZL
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa strzykawek jednorazowego użytku na potrzeby COZL
Dodano: 2014-11-13 - dostawa wkładów do strzykawki automatycznej
Dodano: 2014-09-09 - Dostawa strzykawek, igieł, kaniul na potrzeby COZL - 3 zadania
Dodano: 2014-02-13 - Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz odczynników do laboratorium
Dodano: 2014-01-21 - Przedmiotem zamówienia ZM 49/230/2013 jest zakup wraz z dostawą zestawów jednorazowych do strzykawki automatycznej NEMOTO dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2013-09-17 - Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz odczynników do laboratorium.
Dodano: 2013-01-17 - dostawa strzykawek, rękawic chirurgicznych, przyrządów IS,TS i innego jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb szpitala
Dodano: 2012-10-08 - Przedmiotem zamówienia ZM 18/230/2012 jest zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2012-03-22