Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego bądź pożyczki w kwocie nieprzekraczającej 1.900.000,00 (jeden milion dziewięćset tysięcy 00/100) PLN na finansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Apteki Szpitalnej - Pracownia Żywienia Pozajelitowego i Pracownia Cytostatyków

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 207 15 32 , fax. (032) 2071546, 252 6303
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
    ul. Medyków 16 16
    40-752 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 207 15 32, fax. (032) 2071546, 252 6303
    REGON: 00141500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego bądź pożyczki w kwocie nieprzekraczającej 1.900.000,00 (jeden milion dziewięćset tysięcy 00/100) PLN na finansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Apteki Szpitalnej - Pracownia Żywienia Pozajelitowego i Pracownia Cytostatyków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego bądź pożyczki w kwocie nieprzekraczającej 1.900.000,00 PLN z przeznaczeniem realizację zadania inwestycyjnego polegającego na utworzeniu w strukturach apteki szpitalnej pracowni żywienia pozajelitowego i pracowni cytostatyków. 2. Okres kredytowania, terminy i warunki spłaty a) Termin uruchomienia kredytu bądź pożyczki: środki uruchamiane w transzach, zgodnie z terminami płatności faktur za wykonane dostawy bądź usługi związane z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja Apteki Szpitalnej - Pracownia Żywienia Pozajelitowego i Pracownia Cytostatyków. Szacowany termin rozpoczęcia prac 24 luty 2014r. b) Karencja w spłacie kredytu bądź pożyczki będzie wynosić nie mniej niż 6 miesięcy od daty uruchomienia. c) Okres spłaty: 60 miesięcy od daty płatności pierwszej raty. d) Spłata kapitału następować będzie w 60 równych miesięcznych ratach kapitałowych; e) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w terminach płatności rat kapitałowych; f) Odsetki za okres karencji płatne w terminie pierwszej raty kapitałowej; 3. Oprocentowanie i inne opłaty. a) Oprocentowanie zmienne wg stawki WIBOR 3M (stawka bazowa) powiększona o marżę zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie; b) Zmiana wysokości oprocentowania kredytu bądź pożyczki dokonywana będzie kwartalnie na podstawie stawki bazowej (WIBOR 3M) ustalanej kwartalnie na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego kwartał, za który naliczane są odsetki; c) Marża Wykonawcy jest stała w okresie obowiązywania umowy kredytu bądź pożyczki; d) Oprocentowanie kredytu bądź pożyczki będzie ustalane w stosunku rocznym; do formuły naliczania odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku (365/365); e) Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych ani żadnych innych opłat z tytułu zawarcia lub wykonywania umowy kredytu bądź pożyczki, w szczególności prowizji przygotowawczej lub prowizji/opłat od: zaangażowania niewykorzystanych środków, uruchomienia kredytu bądź pożyczki lub poszczególnych transz, obsługi umowy, (w tym z tytułu dokonywania przelewów lub innych dyspozycji Zmawiającego w związku z udzielonym kredytem bądź pożyczką, wysyłania zawiadomień, wystawiania zaświadczeń), itp. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu bądź pożyczki oraz wcześniejszej spłaty części lub całości, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminarza uruchomienia kredytu bądź pożyczki bez dodatkowych opłat; 4. Zabezpieczenie kredytu bądź pożyczki Zabezpieczenia spłaty kredytu bądź pożyczki stanowić będzie cesja kontraktu z NFZ oraz zastaw rejestrowy na urządzeniach stanowiących wyposażenie nowotworzonych pracowni. 5. Inne warunki. a) W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bądź pożyczki Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu, a odsetki naliczane będą od kwoty zadłużenia pozostałego do spłaty. W przypadku zamiaru wcześniejszej spłaty raty lub całości kredytu bądź pożyczki Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę na 14 dni wcześniej. W czasie obowiązywania umowy kredytu bądź pożyczki, na wniosek Zamawiającego, mogą być uzgadniane nowe warunki w spłacie oraz odsetek, polegające w szczególności na zmianie terminów płatności poszczególnych rat, wysokości spłacanych kwot raty, ustaleniu nowych korzystniejszych dla Zamawiającego warunków spłaty odsetek. b) W przypadku braku środków finansowych na spłatę kredytu bądź pożyczki w ustalonych w umowie terminach i kwotach Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o renegocjację warunków umowy. c) W trakcie realizacji umowy kredytu bądź pożyczki, strony mogą zdecydować o zmianie sposobu zabezpieczenia kredytu bądź pożyczki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach