Przetargi.pl
Ubezpieczenie pojazdów jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej na lata 2010 - 2011

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie pojazdów jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej na lata 2010 - 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w okresie od 01.01.2010 roku do 31.12.2011 roku z opcją zakupu ubezpieczeń dla 9 pojazdów nabytych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: i. w tym celu Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na grupy ubezpieczeń objętych zakresem niniejszego postępowania. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w tym celu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (określony w rozdziale II SIWZ), tj.: - każda z usług została zawarta na okres co najmniej jednego roku, - każda z usług opiewała na ubezpieczenie co najmniej 50 pojazdów, gdzie każdy z pojazdów asekurowany był ryzykiem OC, AC, NNW, AS (definicje określono w rozdziale II. pkt. 4. SIWZ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej z określeniem zakresu prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V A. pkt. 2 składa dokument lub dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych lub wykonywanych (załącznik nr 8) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (określony w rozdziale II siwz), tj.: - każda z usług została zawarta na okres co najmniej jednego roku, - każda z usług opiewała na ubezpieczenie co najmniej 50 pojazdów, gdzie każdy z pojazdów asekurowany był ryzykiem OC, AC, NNW, AS (definicje określono w rozdziale II. pkt. 4. SIWZ), z podaniem: - daty wykonywania / wykonania usługi, - nazwy odbiorcy usługi, - ilości ubezpieczanych pojazdów, - przedmiotu usługi (zakresu). b) dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje, opinie itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach