Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie pojazdów jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej na lata 2010 - 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w okresie od 01.01.2010 roku do 31.12.2011 roku z opcją zakupu ubezpieczeń dla 9 pojazdów nabytych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: i. w tym celu Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na grupy ubezpieczeń objętych zakresem niniejszego postępowania. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w tym celu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (określony w rozdziale II SIWZ), tj.: - każda z usług została zawarta na okres co najmniej jednego roku, - każda z usług opiewała na ubezpieczenie co najmniej 50 pojazdów, gdzie każdy z pojazdów asekurowany był ryzykiem OC, AC, NNW, AS (definicje określono w rozdziale II. pkt. 4. SIWZ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej z określeniem zakresu prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V A. pkt. 2 składa dokument lub dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych lub wykonywanych (załącznik nr 8) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (określony w rozdziale II siwz), tj.: - każda z usług została zawarta na okres co najmniej jednego roku, - każda z usług opiewała na ubezpieczenie co najmniej 50 pojazdów, gdzie każdy z pojazdów asekurowany był ryzykiem OC, AC, NNW, AS (definicje określono w rozdziale II. pkt. 4. SIWZ), z podaniem: - daty wykonywania / wykonania usługi, - nazwy odbiorcy usługi, - ilości ubezpieczanych pojazdów, - przedmiotu usługi (zakresu). b) dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje, opinie itp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie budowy pawilonów handlowych
Dodano: 2016-04-05 - Prowadzenie Rachunku Bieżącego z kredytem odnawialnym
Dodano: 2016-01-07 - Kredyt / Pożyczka
Dodano: 2015-11-19 - ZP/14/SPZOZ/2015
Dodano: 2015-10-23 - na ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia bagażu pracowników Politechniki Gdańskiej, studentów i ich rodzin oraz osób towarzyszących ( w tym małoletnich), wyjeżdżających służbowo na praktyki i staże naukowe oraz wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską poza granicami Polski
Dodano: 2015-07-13 - Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej.ZP/46/055/U/15
Dodano: 2015-02-24 - Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-27 - KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SP. Z O.O
Dodano: 2014-04-18 - Kompleksowa obsługa budżetu gminy Nowy Staw oraz jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2014-04-03 - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków studentów, doktorantów i pracowników Zamawiającego, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących (w tym małoletnich), wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego na terenie Polski ZP/499/055/U/13
Dodano: 2013-12-13