Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, w zakresie : - Część 1 - Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczegółowe preferowane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 - Wykaz pojazdów Gminy Miejskiej Ostróda i z załącznikiem nr 9 - Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych w jednostkach. Zakres zamówienia obejmuje: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, c) ubezpieczenie szyb od stłuczenia, d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy, g) ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NW). - Część 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Miejskiej Ostróda, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia NNW członków OSP. - Część 3 - Ubezpieczenie pojazdów Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 3 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej oraz zgodnie z załącznikiem nr 8a - Wykaz pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC). Do części 1 ma zastosowanie załącznik nr 3 do SIWZ - Akceptacja klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych preferowanych. Do części 3 ma zastosowanie załącznik nr 3a do SIWZ - Akceptacja klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych preferowanych. Do części nr 1 i 3 mają zastosowanie również załączniki : a) Załącznik nr 5 do SIWZ - Warunki wymagane - definicje pojęć i wymagana treść klauzul dodatkowych. b) Załącznik nr 6 - Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane. Do części nr 1, 2 i 3 ma zastosowanie załącznik nr 10 - Szkodowość. Uwaga : 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom wykonania zamówienia. 2. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej wybranych części objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi prowadzić działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2003r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), musi działać w formie Spółki Akcyjnej albo Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych oraz musi posiadać zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia. c) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (dalej: uPzp). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 ust. 1 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 4A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). d) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. a, b; ust. 3 lit. a, b muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 3 lit. c, d muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. c, d muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (w przypadku dokumentów wielostronicowych, każda strona dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem). Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach