Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PROSTKI

Urząd Gminy w Prostkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. ()87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2015-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Prostkach
    ul. 1 Maja 44B 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. ()87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PROSTKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia oraz opis części zamówienia 3.1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Prostki. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: 3.1.1.część I: ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Gminy Prostki . Zakres zamówienia obejmuje: 1)ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3)ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 3.1.2.część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Prostki. Zakres zamówienia obejmuje: 1)obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4)ubezpieczenie Assistance, 3.1.3.część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Prostki. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 3.2.Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych; Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. 3.3.Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załącznikach nr 1a, 1b i 1c, tj. w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia. 3.4.W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej, a w przypadku ryzyk określonych w pkt 3.1.2 i opisanych w załączniku nr 1b do SIWZ obejmuje je ochroną ubezpieczeniową, tj. wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, gdzie data początkowa okresu ubezpieczenia będzie mieścić się w okresie wykonywania zamówienia, z zastrzeżeniami Zamawiającego dotyczącymi wyrównywania okresów ubezpieczenia AUTO CASCO i NNW kierowcy i pasażerów oraz obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, o których mowa w Rozdz. IV niniejszej SIWZ i w umowie. 3.5.Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej i obejmuje ochroną ubezpieczeniową na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą. 3.6.Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ, mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i w ofercie. 3.7.Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 392), w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. 3.8.Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego Inter-Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 31, zwanego dalej brokerem ubezpieczeniowym, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i każdej jednostki organizacyjnej. Broker ubezpieczeniowy będzie pośredniczył przy zawarciu umowy, a następnie będzie nadzorował jej realizację przez Wykonawcę. 3.8.1.Wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej. 3.9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1:/Postanowienia wspólne i informacje ogólne/; Załącznik nr 1a:/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Gminy Prostki/, dotyczący części I zamówienia; Załącznik nr 1b:/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Prostki/, dotyczący części II zamówienia; Załącznik nr 1c:/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Prostki/, dotyczący części III zamówienia; Załącznik nr 5:/Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych/; Załącznik nr 6:/Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne/; Załącznik nr 8:/Wykaz pojazdów/, Załącznik nr 9:/Opis zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych/, Załącznik nr 10:/Dotychczasowy przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania, ustanowione rezerwy)/. 3.10./W załącznikach nr 1a, 1b i 1c oraz nr 8 do niniejszej SIWZ został przedstawiony majątek i ubezpieczane osoby wg stanu na dzień 20.04.2015 r. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia 01.07.2015 r. mienia i osób wg stanu na dzień 20.04.2015 r., w tym nowo zakupionego i wcześniej nie wykazanych, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/prostki_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach