Przetargi.pl
„Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych poprzez budowę Przedszkola Miejskiego w Pakości”

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88170 Pakość, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 525 666 075
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4
    88170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 525 666 075
    REGON: 9235078300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych poprzez budowę Przedszkola Miejskiego w Pakości”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego jednokondygnacyjnego budynku wolnostojącego pełniącego funkcję budynku nauki i oświaty w miejscowości Pakość, na działce nr 402 wraz z instalacjami wewnętrznymi sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, wentylacji, klimatyzacji, grzewczej i elektroenergetycznej, przyłączem kanalizacyjnym, oraz wyposażeniem budynku Przedszkola. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: • CZĘŚĆ 1- budowa budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, wentylacji, klimatyzacji, grzewczej i elektroenergetycznej oraz przyłączem kanalizacyjnym. 1) OGÓLNY OPIS Nowo projektowany budynek przedszkola składa się z zabudowy parterowej, niepodpiwniczonej o wysokości kondygnacji 3,80m (3,00m do sufitu podwieszanego), wysokość budynku od najniżej usytuowanego wejścia do ściany attykowej na dachu 5,15 m (budynek niski). Obiekt o prostej dwuprzestrzennej bryle przykryty został stropodachem z papą termozgrzewalną. Wejście główne będzie zlokalizowane w elewacji frontowej wzdłuż północnej granicy działki. Projektowany budynek swoją bryłą i układem elewacji nawiązuje do sąsiadującej architektury (istniejącego budynku szkoły). Obiekt mieścić się będzie na działce należącej do Inwestora w miejscowości Pakość na dz. nr ew. 402. Na działce nie przewidziano żadnych wyburzeń. Bilans powierzchni: Pow. użytkowa [m2] 923,92 m2 Pow. komunikacji [m2 266,38m2 2) STAN ISTNIEJACY- LOKALIZACJA Obiekt zlokalizowany będzie w miejscowości Pakość, na działce o nr 402, woj. kujawsko– pomorskie, pow. Inowrocławski. Na terenie działki znajdują się zabudowania (budynek Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich). Teren w większości porośnięty jest nawierzchnia trawiastą, występuje też niska roślinność. Teren jest ogrodzony. Fragment działki przeznaczony pod inwestycję, jest w chwili obecnej pokryty zielenią nieuporządkowaną, chaotyczną, rośnie tam trawa nieuporządkowana zieleń niska bez walorów kompozycyjnych. Rosnący drzewostan nie kolidujące z projektowaną zabudową i zagospodarowaniem terenu, które pozostaną w stanie niezmienionym. Działka posiada dostęp do drogi publicznej (ul. Błonie) od strony północnej. 3) STAN PROJEKTOWANY Układ urbanistyczny- projekt zakłada budowę budynku wolnostojącego w centralnej części działki należącej do Inwestora. Projektowany obiekt nie będzie wprowadzał dysharmonii w otaczającej zabudowie. Istniejący układ komunikacyjny nie ulegnie przebudowie. Ukształtowanie terenu- nie przewiduje się zmiany w wysokościowej konfiguracji terenu. Zieleń- projekt ingeruje w istniejącą zieleń oraz w nawierzchnię ubitej gleby poprzez budowę nowego obiektu. BILANS POWIERZCHNI BILANS TERENU m2 % POWIERZCHNIA DZAŁKI 18779 m2 100% POWIERZCHNIA BIOLOGICZNIE CZYNNA (ZIELEŃ) 12526m2 67% POWIERZCHNIA ZABUDOWY PROJEKTOWANEJ 1350 m2 7% POWIERZCHNIA ZABUDOWY ISTNIEJĄCEJ 844m2 4,5% POWIERZCHNIA UTWARDZONA PROJEKTOWANA 1197m2 6,4% POWIERZCHNIA UTWARDZONA ISTNIEJĄCA 2289m2 12% TARAS- DESKA 66m2 0,4% NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA 315m2 1,7% PIASKOWNICA 192m2 1% • CZĘŚĆ 2- dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Przedszkola. Zakres części zamówienia obejmuje dostawę mebli i urządzeń do miejsca montażu, ich montaż/instalacje i rozmieszczenie w miejscu użytkowania. 1) Wyposażenie musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszystkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) jako przedmiot przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r., o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016r., poz. 2047 z późn. zm.), d) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r., poz. 149 z późn. zm.), e) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. 2) W przypadku wystąpienia w trakcie montażu mebli kolizji uniemożliwiającej prawidłowy montaż- Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia na własny koszt i bez dodatkowego wynagrodzenia. 3) Wykonawca przed realizacją dostawy zobowiązany jest uzgodnić kolorystykę poszczególnych mebli z Zamawiającym. 4) Dostawa i montaż nastąpi po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym i Wykonawcą. Szczegółowy opis części zamówienia wg załącznika nr 9- wyposażenie. 2. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach zamówienia powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, żąda wniesienia wadium w wysokości: część 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), część 2: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 t.j. i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Pakości 72 8170 1034 0050 0207 2000 0070. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia i godziny składania ofert, będzie figurowało na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię ww. dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich, pod warunkiem, że będzie obejmować w swojej treści zobowiązanie obejmujące wszystkich Wykonawców i zabezpieczać złożoną ofertę. 8. Oferta, której wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4.1. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.1. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 5.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 5.1. stosuje się. 5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach