Przetargi.pl
Budowa przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie

Gmina Warlubie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-160 Warlubie, Dworcowa 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523326040 , fax. 523326054
  • Data zamieszczenia: 2023-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warlubie
    Dworcowa 15
    86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523326040, fax. 523326054
    REGON: 092351080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pełna nazwa inwestycjiBudowa przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie.2. Lokalizacja inwestycjiPrzedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 266/1, 267/1, obręb 0018 gmina Warlubie, nr ewid. 041411_2.0018.266/1, 041411_2.0018.267/1. 3. Przedmiot inwestycjiPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa nowego budynku przedszkola wraz z wyodrębnieniem przestrzeni żłobka w Warlubiu. Charakterystyczne parametry obiektu:  powierzchnia zabudowy budynku przedszkola – 1 942,15 m2; całkowita długość budynku – 71,40 m; całkowita szerokość budynku – 40,58 m; maksymalna wysokość do attyki – 7,00 m; kubatura netto – 6 351,00 m3; wysokość do najwyższej kalenicy – 7,00 – budynek niski;  ilość kondygnacji - budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez poddasza użytkowego. Zaprojektowano budynek przedszkola 9 oddziałowego, parterowy, niepodpiwniczony. Forma architektoniczna budynku jest prosta, spójna, minimalna i zarazem nowoczesna, dostosowana do otaczającej zabudowy. Budynek zaliczono do budynków niskich, kryty stropodachem wentylowanym o kącie nachylenia 5,0%. Kolorystyka projektowanego budynku w stonowanych, neutralnych odcieniach, które nadają nowoczesny wyraz elewacji. 4. Zakres robót oraz technologia ich wykonania: roboty ziemne; roboty fundamentowe; wykonanie elementów żelbetowych ścian, słupów; roboty murowe ścian nośnych wewnętrznych i zewnętrznych;  wykonanie żelbetowych stropów kondygnacji nadziemnych; roboty związane z wykonaniem pokrycia dachu;  ocieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie elewacji, tynkowanie, okładziny elewacyjne; obróbki blacharskie;  roboty wykończeniowe; wewnętrzne instalacje budynku oraz na terenie działki wg załączonych projektów branżowych. Cała inwestycja będzie realizowana w technologii tradycyjnej. Opisane czynności należy wykonać biorąc pod uwagę obostrzenia zawarte w Informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy wykonywaniu robót budowlanych. 5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączonych do SWZ następujących dokumentach: 1) Załącznik nr 1 do SWZ - Przedmiar budowlano-instalacyjny;2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt Architektoniczno Budowlany; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt Techniczny Architektoniczny; 4) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt Techniczny – Elektryczny; 5) Załącznik nr 5 do SWZ - Projekt Techniczny Konstrukcji; 6) Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt Techniczny – Sanitarny;7) Załącznik nr 7 do SWZ - Projekt Zagospodarowania Terenu; 8) Załącznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja techniczna; 9) Załącznik nr 9 do SWZ – Wzór umowy. 6. Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych oraz wydłużania terminu wykonania inwestycji (wskazanego w ofercie Wykonawcy) z innych przyczyn niż te, które zostały wymienione we wzorze umowy. Wykonawca, składając ofertę, ma obowiązek zapoznać się ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do postępowania, w tym, podczas obliczania ceny, należy dokładnie oszacować wszystkie roboty ujęte w przedmiarze robót oraz w dokumentacji technicznej. 7. Każda zmiana, która wyniknie podczas realizacji inwestycji, wymaga zgody projektanta, inspektora nadzoru oraz zamawiającego i musi zostać rozliczona kosztorysem różnicowym. 8. Inwestycja finansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – Edycja II oraz ze środków własny Gminy Warlubie. Gmina posiada wstępną promesę udzieloną przez Bank Gospodarstwa Krajowego na realizację inwestycji.9. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do zaakceptowania Zamawiającemu przed datą podpisania umowy. 10. Gmina posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację inwestycji w budżecie Gminy na pokrycie wkładu własnego określonego we wniosku o dofinansowanie z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja II. Informacja na temat konkursu dostępna jest na stronie https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/ 11. Warunki finansowania inwestycji przez Zamawiającego muszą być zgodne z zasadami regulaminu z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja II, które zostały wskazane w uzyskanej przez Gminę promesie. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpić może w następujących transzach: 1) I transza po wykonaniu wykopów, fundamentów, ścian fundamentowych, podsypki pod posadzki – płatna w wysokości 80% wartości wykonanych robót; 2) II transza - po wykonaniu ścian zewnętrznych i stropodachu, stan surowy otwarty – płatna w wysokości 80% wartości wykonanych robót; 3) III transza - stan surowy zamknięty plus instalacje wewnętrzne – płatna w wysokości 80% wartości wykonanych robót; 4) IV transza – wykończenie i teren zewnętrzny, rozliczenie końcowe. Harmonogram rzeczowo-finansowy, wymieniony w punkcie 9, powinien być dostosowany do wymienionych warunków płatności. 12. Zgodnie z zasadami Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja II Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Wnioskodawcy (Zamawiającego) na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy uzyskanej przez Gminę. Ostateczna zapłata wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z rozliczenia końcowego, nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego.13. W przypadku określenia, w dokumentacji stanowiącej Załączniki nr 1 - 9 do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 p.z.p Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach