Przetargi.pl
Rozbudowa z przebudową części budynku Szkoły Podstawowej w Ostrowitem dla potrzeb przedszkola - etap I etap II

Gmina Brzuze ogłasza przetarg

  • Adres: 87-517 Brzuze, Brzuze
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2701123, , fax. 054 2701123
  • Data zamieszczenia: 2020-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzuze
    Brzuze 62
    87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2701123, , fax. 054 2701123
    REGON: 91086672600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzuze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa z przebudową części budynku Szkoły Podstawowej w Ostrowitem dla potrzeb przedszkola - etap I etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa części budynku Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki położonej w miejscowości Ostrowite dla potrzeb utworzenia przedszkola samorządowego oraz wyposażenie w meble i sprzęt audiowizualny. Część przedszkolna zostanie utworzona na kondygnacji parteru. Etap I obejmuje przebudowę istniejących pomieszczeń Szkoły i dostosowanie ich dla potrzeb przedszkola. Etap II obejmuje rozbudowę istniejącego budynku Szkoły Podstawowej na kondygnacji parteru dla potrzeb przedszkola samorządowego (działka 169/5). Zamawiający dysponuje zatwierdzony projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę wydane w dniu 15 marca 2018r. przez Starostę Rypińskiego (decyzja nr BG.6740.74.2018 ). Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części : Część Nr 1 – Wykonanie przebudowy i rozbudowy części budynku Szkoły Podstawowej dla potrzeb utworzenia przedszkola samorządowego. Część Nr 2 – Wyposażenie przedszkola w niezbędne meble, leżaki, pościel, zestawy zabawowe, sprzęt multimedialny. Zamówienie należy wykonać wg zestawienia wyposażenia i opisu wymagań na podstawie załącznika Nr 1a do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, pod warunkiem spełniania wymagań przewidzianych dla każdej z części. Część Nr 1 należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej przewidzianej dla etapu I i etapu II. Etap I W ramach inwestycji zaplanowano przebudowę budynku na kondygnacji parteru dla potrzeb przedszkola, gdzie wydzielono rozdzielnię do posiłków, pokoje administracyjne, sale zajęć z sanitariatami, szatnię oraz WC dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe, 2x magazyn leżaków, łazienka, klatka schodowa. Przewidziano wykonanie instalacji c.o. grzejnikowej, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej wewnętrznej oraz przyłączenie do istniejących mediów. W budynku wykonane zostaną prace rozbiórkowe, posadowienie ścianek działowych, tynków, stolarki oraz roboty malarskie, posadzki, elewacje, elementy zewnętrzne i inne. Prace obejmą również instalacje grzewcze, wodno-kanalizacyjne oraz prace z branży elektrycznej. Po przebudowie I kondygnacja (parter) będzie pełniła funkcje przedszkola. Etap II W ramach inwestycji zakłada się rozbudowę istniejącego budynku Szkoły Podstawowej na kondygnacji parteru dla potrzeb przedszkola samorządowego. Dzięki realizacji projektu powstanie podest, sala zajęć, łazienka, magazyn leżaków, pomieszczenie administracyjne i pomoc logopedy. Zaprojektowano rozbudowę, jako budynek parterowy, nie podpiwniczony. Zakres robót obejmuje roboty ziemne, ławy, ściany fundamentowe, ściany nadziemia, stropodach, ścianki działowe, tynki, stolarka, roboty malarskie, posadzki, elewacje, elementy zewnętrzne, instalacja grzewcza, elektryczna, wodno-kanalizacyjna oraz pozostałe roboty. Rozbudowa z przebudową części budynku Szkoły Podstawowej w Ostrowitem dla potrzeb przedszkola dotyczy rozbudowy obiektu Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Ostrowitem na potrzeby przedszkola samorządowego wraz z niezbędnym wyposażeniem. W wyniku realizacji części infrastrukturalnej projektu powstanie obiekt spełniający wymogi architektoniczne i prawne określone dla placówek wychowania przedszkolnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dotyczy Części Nr 1. 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie – 20.000,00 zł ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych ) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite Nr rachunku : 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Rozbudowa z przebudową części budynku Szkoły Podstawowej w Ostrowitem dla potrzeb przedszkola - etap I i etap II 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności gwarancji. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy Części Nr 2 : a) Wypełniony załącznik Nr 1b. b) Karty techniczne lub specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń potwierdzające wymagane parametry techniczno – użytkowe dla poz. 24 wg załącznika Nr 1a. c) Foldery kolorowe producenta lub kolorowe zdjęcia oferowanych elementów wyposażenia dla poz. 24, 1, 4, 5, 9, 12, 15, 16, 17 wg załącznika Nr 1a. d) Deklaracje oznakowania urządzenia znakiem CE – dla poz. 24 wg załącznika nr 1a. e) Wykaz punktów serwisowych oferowanych urządzeń – dla poz. 24 wg załącznika nr 1a. f) Atesty PZH wyposażenia dla poz. 1, 2, 3, 4, 5, 12, 13, 15, 16, 17 wg załącznika Nr 1a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach