Przetargi.pl
Budowa przedszkola w Bukowcu wraz z wyposażeniem

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86-122 Bukowiec, ul. Ceynowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 309 310 , fax. 523 309 312
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Ceynowy 14
    86-122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 309 310, fax. 523 309 312
    REGON: 53155900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm-bukowiec.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola w Bukowcu wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola pięciooddziałowego w Bukowcu na działkach Nr ewid. Nr 158/1, 158/3, 158/4, obręb Bukowiec. Przedszkole ma być wykonane w sposób kompletny tj. wybudowanie budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, wyposażenie sal przedszkolnych w mebelki dziecięce i pozostałe wyposażenie, pomieszczeń administracyjnych i pomocniczych w meble, kuchni w urządzenia i wyposażenie technologiczne. Obiekt zakwalifikowany do kategorii i zagrożenia ludzi ZL II. Łącznie w budynku będzie przebywać do 125 dzieci, pod opieką do 20 osób personelu. W każdej z pięciu sal przedszkolnych przewiduje się pobyt do 25 dzieci. W pomieszczeniu szatni może przebywać jednocześnie więcej niż 30 osób. Budynek kat. zagrożenia dla ludzi ZL-II, parterowy, niepodpiwniczony ocieplony. Zasilanie budynku w energię elektryczną przyłączem energetycznym, w wodę z sieci istniejącej, odprowadzenie ścieków do kanalizacji istniejącej. Układ funkcjonalny budynku będzie obejmował : 5 sal do zajęć, z czego sale Nr 4 i Nr 5 dzielone mobilną ścianą - jako sala wielofunkcyjna, kotłownia gazowa, kuchnia, komunikacja wewnętrzna, sanitariaty, pok. dyrektora, pok. konsultacji i nauczania początkowego, pom. archiwum, pom. socjalne i gospodarcze, sanitariaty, pralnia/suszarnia, magazyn, szatnia. Budynek parterowy w kształcie litery L z płaskim dachem, o powierzchni użytkowej 683 m², powierzchni zabudowy 843 843 m² i kubaturze 3.853 m³. Elewacja zewnętrzna – docieplenie styropianem metodą lekką mokrą. Zagospodarowanie terenu : drogi wewnętrzne z wejściem i wjazdem oraz parking wykonane z kostki brukowej betonowej. Budynek przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Teren ogrodzony ogrodzeniem systemowym panelowym. Konstrukcja budynku tradycyjna w technologii murowanej. Fundamenty monolityczne z betonu C20/25 zbrojone, ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Ściany konstrukcyjne i działowe z bloczków gazobetonowych. Dach płaski o spadku 3˚ pokryty membraną. Stolarka okienna z PCV, drzwiowa aluminiowa/stalowa Stolarka okienna :  okienna zewnętrzna – PCV/aluminium,  szklenie dwuszybowe,  okna rozwieralno-uchylne,  kolor zewnętrzny: okleina aluplast/7024, kolor wewnętrzny: biały (dla PCV),  okna wykonane wg. następujących parametrów: Uw (w/m2K), całych okien: 1,1,  1 świetlik dachowy systemowy. Drzwi zewnętrzne :  aluminiowe lub stalowe ocieplone, bezprogowe,  typ – rozwieralne, jednoskrzydłowe, 3 zawiasy, klamki i zamki w drzwiach wg standardu producenta, wyposażone w samozamykacz  - drzwi pełniące funkcje ewakuacji wg wymagań PN lokalizacja wg rzutu przyziemia  - kolor RAL7024. Drzwi wewnętrzne  aluminiowe lub stalowe nieocieplone, bezprogowe,  typ – rozwieralne, jednoskrzydłowe, 3 zawiasy, klamki i zamki w drzwiach wg standardu producenta,  kolor RAL9010/9010 Posadzki z płytek ceramicznych, wykładzin PCV, paneli podłogowych. Roboty budowlane obejmują : 1. Roboty budowlane, w tym m.in. : stan zerowy, ściany parteru, dach- konstrukcja i pokrycie, stolarka okienna, elewacja, ścianki działowe, prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu, wykonanie ogrodzenia. 2. Instalacje sanitarne, w tym m.in.: niezbędne przyłącza, instalacja ogrzewania podłogowego, posadowienie zbiornika na płynny gaz ziemny wraz z instalacją gazową, kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zimnej i ciepłej, hydranty zewnętrzne. 3. Instalacje elektryczne, w tym m.in.: kablowe zasilanie zewnętrzne, rozdzielnice i wewnętrzna linia zasilająca, instalacja elektryczna wewnętrzna i oświetlenia ewakuacyjnego + zasilanie kuchni. piorunochronna i połączeń wyrównawczych. 4. Instalacje teletechniczne : instalacja domofonowa, internetowa, monitoringu wizyjnego ( CCTV ), sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie – 30.000,00 zł ( słownie : trzydzieści tysięcy złotych ) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Świecie Odział Bukowiec Nr rachunku : 21 8168 0007 0000 8471 2000 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Budowa przedszkola w Bukowcu wraz z wyposażeniem 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności gwarancji. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach