Żłobek Miejski nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Gen. W. Andersa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 649 57 30
- Data zamieszczenia: 2020-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski nr 4
Gen. W. Andersa 21
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 649 57 30
REGON: 385807000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek4torun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I zamówienia – Dostawa jaj, Część II zamówienia – Dostawa produktów zwierzęcych (drób, cielęcina), Część III zamówienia – Dostawa produktów zwierzęcych (wieprzowina, wołowina), Część IV zamówienia – Dostawa warzyw i owoców. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ (odrębny dla każdej części zamówienia). 3. Miejscem dostaw jest Żłobek Miejski nr 4 z siedzibą w Toruniu przy ul. Andersa 21. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6. Wspólny słownik zamówień CPV: Kod CPV Nazwa wg CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15131120-2 Produkty wędliniarskie 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty 03142500-3 Jaja 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 11. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1320). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpowiednio wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; Szczegółowy opis zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (odrębny dla każdej części zamówienia, na którą składana jest oferta) z wypełnionymi cenami jednostkowymi za poszczególne produkty; oświadczenie wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ); zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu ul. Grunwaldzka 33/35
Dodano: 2023-08-27 - Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu ul. Grunwaldzka 33/35
Dodano: 2023-07-20 - „Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie”
Dodano: 2023-04-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 przy ul. Bażyńskich 24/26 w Toruniu
Dodano: 2022-12-13 - Dostawy przetworów owocowo – warzywnych, makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach - CPV – 15300000 – 1, 15800000 - 6 Zadanie nr 1 – Dostawa przetworów owocowo – warzywnych – CPV – 15300000 – 1 Zadanie nr 2 – Dostawa makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw - CPV – 15800000 – 6
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2021-02-03 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 15 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2021-01-13 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 7 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-12-22 - Dostawy przetworów owocowo – warzywnych, makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach - CPV – 15300000 – 1, 15800000 - 6
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2020-10-20